Thailand zever-topic: Aan den toog

nu alle 3 lol2lol2lol2

Georges, kon niet reageren bij het reistassen topic dus hier even heen gekopieerd.

*Ja leuk he! Schrok me rot van de mail die ik net laslol2 Want win echt nooit wat! En dacht dat het met mijn stem niet helemaal goed was gegaan, toen ik klikte deed het bericht namelijk heel vreemd! *

Ok je hebt gelijk, t is niet de Lotto…maar wie het kleine niet eerd die is het grote niet …

En ik ben er echt heel blij mee! Ben dol op boeken en helemaal reisboeken!

Voor degenen die geen flauw idee hebben waar dit over gaat, ik heb een reisboek gewonnen hier op ww! Deed een stem met die reistassen op de foto wedstrijd!

Ben zo blij als een klein kindlol2

ester gefeliciteerd met je reisboek en als ik het goed heb is het 100 wereld plekken van floortje dessing wel dat is inderdaad een leuk boek

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_baby.gif

hier een blije Ester lol2lol2

Nog eens proficiat met je prijs Estherke!! http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/21/1208788934-411.gif

goedenavond alleman… iemand zuip?

Grts,

Jelle

haha! Dank jullie wel! Idd het is het boek van Floortje Dessing, ik vind haar leuk dus het boek zal ook wel boeiend zijn!

Had het dus nooit verwacht en om eerlijk te zijn ook niet meer aan gedacht. Ik doe weleens mee met prijzen of dit soort dingen (niet vaak hoor) maar win dus nooit wat. Of het is een instinker en dan denk ik dat ik wat gewonnen heb…maar als ik dan verder lees :mad:

Ben gewoon een simpele ziel en heel snel tevree en helemaal als ik het nog krijg ook! Ben dus echt blij en het boek krijgt een mooi plekje in mijn boekenkast!

Yesssssssss

Ik doe t rustig aan, doe maar een cola:chin:

comin’ up, Esther…

Hier een lekker fris colaatje,Esther!! Je hebt het verdient!goede avond Frank en Jelle!

Yow de manneuh!!!

Grts,

Jelle

Hallo,

Ik had hem niet echt zitten maar mijn man wel goeiemorgen ik ben na mij bericht bijna gelijk naar bed gegaan. Mijn man heeft een kater en ik lekker niet geweldig hahahahaha.
We hebben een topavond gehad ook nog wat duitser tegen gekomen die erg aardig waren alleen 3 woorden engels konden. Dat die mensen zich dan toch redden in Australie ongelofelijk.

Ben effen naar HLN gaan kijken , sorry gegroet iedereen !
Rotweer wind regen verdorie , heb de laatste twee jaar ook meegemaakt in C.RAI verdomme en dat duurde daar nen dikke halve dag !

Ik ga mezelf te slapen leggen ’ t is hier zo saai doeiiiiiiiiiiii:slapen::slapen::slapen::slapen:

ZAl ik maar den toog openen zeker??? alllee wa moate gei ebbe George
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-677.gifs? Een pintje!!

Ik moet straks nog werken Georges, dus doe maar iets fris :smile:. Hoe gaat het met de liezen?

Goeden dag allen te saam!

Ik zeg hoi en doei tegelijk. Ben net thuis, man is naar het werk en de kleine moet uit bed. Dan even spelen, eten koken, douchen, etc etc

Kom vast vanavond nog wel even hangen!

Moet morgenmiddag naar de controle dokter van mijn werkgever,zoals het nu er uit ziet,zal ik nog een tijdje thuis zitten vrees ik Thomas!!