Allé jongens, k had toch gezegd dat t op de kosten van de zaak was…
De rekening wordt dus door gestuurd naar den Dave!!!:biggrin:
Jajaja den diene leeft nu toch me zenne kop in de wolken allé Thaise wolken lol2lol2lol2
Allé volle gaz en volle petrol !
a jelle zedde al terug we dachte da gei aant ka…was!lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/17/1205734434-9211.gif
Wij gaan moeten braaf zijn anders komen de (WWZ ) paasklokken niet!
Helaba das nieuw hé !
'k zie ze al ( voorbij ) vliegen 555555555
Allé zet die muziek nekeer op 10 , yes, we zen gelanceerd noar LOS lol2 en we zen ermee >>>weg met de paasklokken mee :vak01:lol2:vak02: en sebiet :slapen:lol2lol2lol2
OOOhh e chippeke ( kuikentje ) ! schoon he Gerard ( das mijne fictieve vriend jos moar ik noem hem agnes ) lol2lol2lol2lol2lol2!
Jongens en meisjes,ik geef er de brui aan,moet nog een bad nemen!Goodnight and sleep…!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/17/1205734434-928.gif
Hallo,
Goeiemorgen voor mij en goeienacht voor de rest over een paar minuten is het 31 maart en dat betekend dat ik weer 1 jaar extra getrouwd bent al weer 4 jaar ![]()
Vanavond gezellig uit eten met een goed flesje bubbels gezellie.
Hier nog steeds gezelligheid zie ik, zit hier aan mijn kopje koffie en broodje.
Zeg Gg kunnen we gin steiren ( sterren ) pikken ( stelen ) van de Jelle als hem op ronde is fifty fifty oké ?lol2
Allé laat mij de eerste zijn smak , smak en nog heel vele jaartjes erbij !!
Wij zijn nog maar 23 jaar aan elkaar vastgeketend lol2lol2lol2lol2lol2
Eet smakelijk !
Proficiat!!! glaasje bubbels past altijd hé!!!:vak02:
Grts,
Jelle
Tot morgen, George
Ja , normaal gezien ist " slaap ze " lol2
Zeg Jelle , vroeger zat ik ieder week inMelle , Destelbergen ( of hebbek diene ziever al verteld ) om marchandise te kopen es da in a buurt ?
Ja wij zijn al bijna 10 jaar aan elkaar vastgeplakt maar daarvan 4 jaar getrouwd. Dus we houden het ook al een tijdje vol met elkaar :))))
Ja, das in de buurt, wij wonen in Gentbrugge, das vanuit melle nog ietske meer richting Gent
Allé tis goed ik kom naar uw touwfeest lol2
Maar wacht tot na Thailand hé moest ge van gedacht veranderen hééééé lol2lol2
Schoon maskes heheheheh
??? Wij gaan nog niet direct trouwen, hoor…
grts,
Jelle
Van harte Moira!! Ik hoop dat er nog vele, mooie jaren mogen volgen en dat de toekomst mag brengen (een visum?!) wat je ervan verwacht
.