Bijna wiekent !!! Nu nog ff aan lekkere Heineken…zal binnenkort een lekkere Singha worden op vrijdag ![]()
Wrijft het maar eens goed in Dave!!!lol2lol2
:chin:Baco zie dat je weer online bent beviel het bed niet zo:slapen:lol2
:chin:Goede morgen alweer zaterdag heb nog niet echt plannen voor vandaag start dus eerst maar met een bezoek aan de Toog doe maar een lekker sterk bakje koffie
kregen opeens een hoop klanten:mad: en aangezien elke baht is meegenomen nu
Hoi Jaap,hoe is het weer daar? hier in Belgie is het vandaag slecht weer,temperaturen tot 16 graden.
ook vannacht gaat het regenen,natuurlijk moet het weer eens lukken dat ik “nachtarbeid” doe.
Bij gelegenheid moet je maar eens je adres eens doorgeven Jaap!!
Sta er bij jullie ook “masserman khai” op het menu?
groetjes:georges.
Fransjes niet teveel koffie drinken hé!!voordat je het weet ben je er aan verslaafd!!lol2
Hoi Fleurtje,hoe gaat het met je?
Heb je nog een pmtjer gestuurd,heb je nog plannen voor het weekend?
groetjes:georges
:chin:Is toch fijn als je klanten over de vloer krijgt zal niet zo somber kijken
En dan nog op een tropisch eiland, in Thailand, met zicht op zee…:zon02:![]()
Goeie middag iedereen,
Een tijdje geleden dat ik wat postte, maar ik volg jullie wel hoor.
Georges, mijn plannen voor het weekend ? Het is onze huwelijksverjaardag, dan mag er wel een etentje af nietwaar. Maar we houden het sober.
Jelle, er wordt binnenkort een nieuw hotel geopend in Gent, heeft iets te maken met oud-begijnhof of zo, ik weet het niet juist, jij zal dat waarschijnlijk beter weten, maar ik heb de nieuwe baas horen zeggen dat hij 50 personeelsleden zoekt, niets voor u bij soms ?
Ik wens jullie allemaal een prettig weekend toe en tot later eens,
Fleurtje (niet verwarren met …) ![]()
:chin:Fleur proficiat toch wel een etentje in een Thais restaurant goed voor het heimwee gevoel
maak er iedergeval een fijne avond :cheer::cheer::cheer:van
Jelle heeft mij geroepen om wat mee te lullen aan den toog…lol2:chin:
Hey Fransjes, dat heimweegevoel moet niet aangewakkerd worden hoor, is zo al groot genoeg ! Maar mijn beurt komt nog wel, eerst moet die stomme knie van me in orde komen ! Dat Thais restaurant zal voor een andere keer zijn vrees ik.:crybaby:
Heyhey Frank! Pak die hongton op de toog maar, had 'm voor jou klaargezet!:chin:
Fleurtje, bedankt om aan mij te denken:kus:, maar ik hou de hotelsector even voor gezien… Ben nu aan 't solliciteren bij een chemisch bedrijf om drie maanden veel te verdienen in ploegsysteem. Dan kan ik één of twee maandjes langer in Thailand blijven ![]()
Schenk nog eens bij Jelle , k’ heb een droge keel van al da babbelen lol2lol2
Veel geld op drie maand ?
Wat is veel ?
Veel is voor mij ,minimun 2500 euro !?
Zal zoiets zijn… 2500-3000 pm. Goede verloning, weekendpremie, ploegenpremie, nachtpremie.
:chin:ja ik schuif ook nog even aan :wereld:
:chin:is dit bruto of netto
Staat niet vermeld, ik hoop netto…lol2
Maar sowieso gaat er niet veel af, is via interim