Met pijn in mijn hart zojuist de banner weggehaald…Ben benieuwd wanneer ik weer kan gaan aftellen…Waarschijnlijk word dat pas 2012. Weet gewoon niet waar ik de centen voor 4 tickets vandaan moet halen! Zijn natuurlijk ook per 1 Januari verplicht om in de vakanties te gaan. Maar sparen dat gaan we zeker!
Beter Esther,maar nu heb ik problemen met mijn linker ellenboog(doet pijn)kan maar met 1 hand typen!
Tsja 4 tickets voor LOS kost wel een aardige euro(misschien dat je één van de weken de lotto wint,wie weet?):dag:
Wind is hier nog niet maar ik ga ze terug binnenzetten!
Estherke,
Nu is het hier aan het waaien amaai dit doet me denken aan het weer in patong afgelopen juli !:mad:
Ik zit ( lig ) rustig achter het grote raam in de luie zetel met een goed glas wijn en natuurlijk de houtkachel aan mmmmmmmm de regen guts tegen het raam !
Jaja de zaak is dicht nu …ik ga nu een dutje doen :slapen:lol2
Weer een sterk stukje journalestieke berichtgeving in De Telegraaf van vandaag.
De al zo beroemde maar steeds meer een doorn in het oog van de gem. Amsterdam De Bierfiets daarvan gaat er een naar Thailand en deelnemen aan een optocht ivm de verjaardag van de president van Thailand op 5 december, ja en nu lees je het goed dit is geen typ fout maar een citaat uit de bewuste krant.
Weer een typisch voorbeeld van halve journalistiek of is Abhisit ook op die dag jarig, het kost allemaal wel geen levens maar het staat zo slordig.
Net zoals dat de president van Nederland jarig is op 30 april…
Sorry vrienden zal een aantal dagen niet op wwz aanwezig zijn(tendinitis,ellenboog)
Nog een goede weekend toegewenst,voor de mensen die één van de dagen vertrekken richting Thailand een goede reis toegewenst.
Tot volgende week(hoop ik??)
groetjes:georges.
Zag net allemaal lampionnen voorbij vliegen denk dat we dit jaar met het snoep blijven zitten, wat naar nu :dag::dag::dag:
lol2lol2 de kinderen die bij die lampionnen horen waaien hier nu door de straat dus die zijn zo bij jou gooi over 15 minuten je snoep maar op straat dan kunnen ze het opvangen lol2lol2
wederom beterschap Georges het zit je niet mee de laatste tijd, het zullen toch geen ouderdoms verschijnselen zijn??
@ Frank (liu) weet jij zeker dat je alle bloemen hebt binnen gehaald, als ik hier in mijn tuin kijk mis je er toch nog een paar :cheer::cheer: mijn tuin ligt vol met restanten van tulpen en chrysanten ik denk dat iemand wat is verloren lol2lol2 ik laat ze maar ff liggen ze waaien zo wel weer weg
lol2lol2 voor tulpen is het vroeg hé !
Over bloemen gesproken, onze curcuma is vandaag ten grave gedragen. Ik vrees dat we hem te veel water gegeven hebben…:crybaby:
De wind is ook hier goed opgestoken. Ik waaide daarstraks bijna van mijn brommer!lol2
Voor 't moment vind ik rechtstreekse vluchten naar Bkk voor de periode september 2011 bij China air en Air Berlin aan ±700 Eur. China vanuit A’dam, Berlin vanuit Dusseldorf.
Toch nog even wachten, denk ik… Al klinkt rechtstreeks met een 747 vanuit A’dam wel verleidelijk.
Het gaat hier heden ten ochtend flink tekeer ben iig met een hele berg snoep blijven zitten in totaal maar drie keer op hoeven te staan voor de zingende kindje’s met hun what’s left off it lampionnen wel echte die hards moet ik toe geven ze zouden zo in de commercial passen voor de landmacht en in dit geval zijn ze geschikt.
Georges !!!
Hoe gaat het met je ? Je kan moeilijk schrijven met je linkerhand, maar lezen dat kan je toch nog wel nietwaar lol2lol2lol2
Wordt maar gauw terug beter, we missen je al aan de toog ![]()
Misschien zit het weer er ook voor iets tussen dat er kwaaltjes terug de kop opsteken. Er wordt :storm: verwacht, en veel. Mooi binnenblijven dus.
Jelle, hou je maar goed vast aan je brommer dat je niet in de haag terechtkomt. ![]()
Een prettige dag nog aan iedereen.
lol2
Thank God hier geen St Maarten! Kennen ze hier niet!
Ghe, China Airlines is kats niet aantrekkelijk, vraag Georges maar! lol2
Nee hoor, ansich niets mis mee. Maar gewoon niet mijn maatschappij, weinig ruimte, geen tv, zuurpruimen, etc kortom een lange rit! En daarbij, ik vind hun terug vlieg tijd niet prettig. Maar dit alles is natuurlijk persoonlijk.
Ik zou als ik jou was nog even wachten. September is geen drukke periode er komen vast nog wel mooiere prijzen voorbij. Of dezelfde prijzen maar dan met een andere maatschappij. Heb bijvoorbeeld onze reis pas in Mei geboekt, zag mooie prijzen voorbij komen.
Van die heerlijke rukwinden! Zo ben ik op Koh Chang zowat van de pier geblazenlol2
Stelletje cultuurbarbaren.