ja heyyy
Jaaaaaaaaah!!! Gelukt! Okee, ben nu officiëel een IT-er gewordenlol2lol2lol2lol2
Vertel, vertel, vertelâŠhoe heet dit in het Thais?! Mjam!!!
Oehooeeeee staande ovatie voor Jelle! Je kan zo ITâer worden!
Ik heb ook heul lang zitten k*tten hoor!
De meest grappige Belg vind ik Urbanus, ben opgegroeid met die man en zijn films. Mijn ouders waren helemaal zot op hem! Kan nog in een deuk gaan bij Hector!
Goeiemorgen voor mij dan goeieavond/nacht allemaal. Die bananen zijn heerlijk ik heb die gegeten op Koh Tao die had mijn thaise buurvrouw voor me gemaakt met bananen die daar gewoon in het wild groeide geweldig.
Bij mij is het ook gelukt na 4pogingen!!wat denken jullie van mister Bean?
Die man doet zo stom dat ik m hylarisch vindlol2
Mr Bean blijft leuk haha, hij is zelfs âvertaaldâ in het Thai, wist je dat Georges?
Nee Thomas?ik heb een hekel als er sommige films worden gedubt.
Wat ik dus echt vre-se-lijk vind! Die Duitsers (en Fransen hebben er ook een handje van) die moeten echt alles maar dan ook alles vertalen! :mad:
btw:,had vannacht een accidentje op het werk,uitgegleden van een talud met als resultaat"2liesbreuken" ben buitenstrijd tot volgende vrijdag,en daarna wordt er beslist of ik moet geopereerd worden.
![]()
Tjee! Wat moet jij een pijn hebben zeg!
Maar als je geen zin hebt in werken, kun je het ook gewoon zeggen heur;)
Neen Esther,ben vannacht zijwaarts gevallen naar beneden,het scheelde maar een haar of ik was beland in een beek(die vol stond met water)Heb mijn dienst uit gedaan.
Dan heb ik mijn baas verwittigd(7:30am)dan geslapen tot 11:00am en naar de medische dienst gegaan,waar ze me doorstuurden naar het ziekenhuis.
Ze hebben een ct-scan gemaakt van mijn heup,daarna hebben ze een echografie gedaan:met als resultaat;linker en rechter lies gescheurd.