Ik hield de lippen op elkaar
Ja mooi he die muziek :evil:
Maar den hollander niet allei manneke.
Das gien hollands
Jah, koffietje!
En zeker geen voetbal, niet aan mij besteed⊠22 man die vechten om nen bal, soms zou ik gewoon 22 ballen willen kopen en ze dan op t veld gaan uitdelen. Voila nu hebt ge er allemaal ene.
Grts,
Jelle
Dat is niet de essentie van voetbal Jelle haha, misschien dat je het ooit wat meer zult gaan waarderen, want opzich is het best een leuke spelletje
.
Hey Massiv,
Ik vrees dat ik al verloren ben voor de zaak!
Ik woon nu aan de zijkant van het stadion van AA Gent en de taferelen die ik daar zie sterken me alleen maar in mn overtuiging⊠Maar ja, je weet nooit:chin:
Grts,
Jelle
Achja, sommige mensen trekt voetbal gewoon niet, die hebben weer andere hobbies⊠zoals singha drinken
!
Moet er ook ni van weten.
Allé je bent op tijd schenk nog iets voor iedereen en zet het op George zijn rekening hahahahah
Haha, was dat maar alles:biggrin:
Grts,
Jelle
Wie zorgt er vanavond trouwens voor t eten?
Ik heb twee dagen geleden nog een heerlijke massaman met lamsvlees gemaakt, zal kijken of er nog een restje in de frigo staatâŠ
Grts,
Jelle
Ben dol op voetbal!
Ik ben voorâŠ(jullie raden het vast;))
Maar als NL speelt ben ik van de partij! Super!
Viel me trouwens in Thailand op dat ze gek zijn op Engels voetbal.
Was even niet aanwezig in de bar vanavond, zat het eea uit te zoeken.
Heel old fashion âlandâ kaarten op de tafel en internet aan voor verdere uitleg.
Als ik iets zie, dan wil ik er ook gelijk het fijne van weten, zie t maar als een irritante afwijking.
Willen naar Kanchanaburi toe. Lijkt me geweldig! Leuk resort gezienâŠhmmm zie me daar zelf al helemaal zitten. Maar nu komt het, hoe kom ik er? Ja met de trein, bus, prive transfer. Dat weet ik ook. Maar bussen en treinen gaan vanaf Thonburi (so what?! Klein stukkie maar zul je denken) Maar ik zit met die rivier in mân maag. Die durf ik niet overlol2 Ja tuurlijk durf ik wel in een bootje maar heb gezien hoe het instappen gebeurt, gaat zo godsvlug en dan met bagage. Ik zweer t, ik beland in het ârioolâ.
Nou kwam ik op Sawadee.com (ideale site! kom er graag en vaak) daar zag ik dat er ook bussen gaan vanaf Morchit, Moh Chit of welke namen dit bus station allemaal wel niet hebben mag. Ben dus nu even aan het nagaan of dit ook klopt, kom het verder namelijk nergens meer tegen.
AJAX lol2
Ja vast! lol2
Mijn man wel trouwensâŠach iedere gek heeft zân gebrek:D
Esther je moet niet op de sawadee com zitten surfen,je kunt beter er nog ééne geven,mijn keel staat droog! een goede cafebazin verzorgd zijn klanten!ist nie woar soems?,
Nee hoor kwestie van een goede smaak cheer.
Den anderlecht heeft goed gespeeld,maar helaas ze liggen eruit 4-3,maar we hebben nog één ploeg in the running(Standard)maar ik denk voor de volgende ronde,dat ze hun koffers kunnen pakken!Hoeveel ploegen doen er nog van hollandse zijde mee,Jan???lol2lol2
George , Jelle is van dienst !