Thailand zever-topic: Aan den toog

Heerlijk straks een super relax weekendje. Beetje skypen met me vrouw en voor de rest geen plannen. Heerlijk nu maar hopen dat het een beetje kan weer gaat worden

Ik bedoel natuurlijk dat het mooi weer gaat worden!

Goede avond iedereen op het Thailandforum!!Nog zes dagen en we vertrekken weeral op reis naar het land van de glimlach!
Dit keer zal ik bitter weinig op wwz vertoeven tijdens mijn verblijf in Thailand,heb nog van alles te doen(opvolgen verbouwingswerken)
In iedergeval aan iedereen nog een prettig weekend toegewenst!!
georges.

Vlieg 12-10 naar Bkk ook met de 777 , over de terugvlucht op 6-11 nog niets vernomen zover ik weet de 747-400 volgens de reisbescheiden.

Goedemorgend iedereen aan den toog,wat is het weeral slecht weer vandaag,ben al blij dat het vannacht niet gaat regenen(nachtdienst)
Ik zie dat Jan ook online is,Hoi Jan nog 10 daagjes en je kunt je koffers weeral pakken!!
Ga je weeral een auto huren in Thailand om rond te trekken?
groetjes:georges.

Goedemorgen allemaal, ja georges het is inderdaad slecht weer zal wel weer een dag worden met veel binnen actieviteiten maar voor morgen voorspellen ze een mooie dag dus als het mee zit kunnen we er dit weekend ook nog lekker op uit
ik ga nu eerst een lekker noodle soepje maken als breakfast:vak02: en zal daarna de supermarkt eens gaan verblijden met een bezoek

Tja,ben al blij dat het vannacht niet gaat regenen Dirk!Heb vandaag en morgen nachtdienst.
Momenteel zit ik gekluisterd aan mijn pc,heb last van een "jichtaanval"de zoveelste dit jaar.
In iedergeval nog veel genot van je “noodle soepje” Dirk!lol2

Ah Georges, eens je in Thailand bent, is alle leed vergeten. En er zijn er hier verschillende die eerstdaags hun koffers mogen pakken lees ik.:vak01:
Aan allen een zeer prettig verblijf in dat prachtig land, geniet ervan !

Hoi,Fleurtje dat is lang geleden zeg!!Tja het begint te spannen volgende week vrijdag is het weer zover!Ik zie er echt naar uit,spijtig dat ik een nachtje in Istanboel moet verblijven.
Momenteel heb ik een gezwollen teen(jicht)dat zou eens voor problemen kunnen zorgen voor vanavond(werken)
In iedergeval nog een prettig weekend toegewenst Fleurtje!!
georges.

Ik maak deze middag Miang Kam voor de schoonfamilie. Een soort smaakpakketjes: betelbladeren gevuld met een aantal lekkere smaken; limoen, kokos, pinda, zelfgemaakt sausje, gedroogde garnaaltjes,

mmmmmmm!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTheiajq4HmBv5niUmHQU7aXfvSomQBfAQwSD6PICru_oV6xZw&t=1&usg=__d8pYS_s3vWj7A_Pa7TJ59SuTli8=

K zal er wat extra maken en hier op den toog leggen
 smakelijk!:chin:

[quote=“Jellebowski, post:7031, topic:69058”]

K zal er wat extra maken en hier op den toog leggen
 smakelijk!:chin:[/QUOTE Is het gratis Jelle???lol2lol2
Begin al op een Nederlander te gelijken!!lol2lol2niets verkeerd gezegd van onze hollandse vrienden!!(maar toch??lol2)

Hoi George,

Was even online maar was aan het werk dus keek even via de aaaiiiphone, vandaar de verlate reactie.

Ja de vakantie nadert maar nog niets ingepakt hoor want dat heb ik in een handomdraai gedaan voor mezelf wat shirt’s, ondergoed, toiletspullen, slippers koop ik altijd weer terplekke, zo min mogelijk heen en vol terug, om de paar dagen de was laten doen en het is weer allemaal schoon om weer van voor af aan te beginnen.

Wij nemen altijd de auto(Chevrolet Colorado) van een stel vrienden van ons en daar verplaatsen wij ons mee, zoals al eerder vermeld weet je het globale reisplan en daar zal aldaar nog wel iets aan veranderen gelet op de weerverwachting terplekke iig staat het noorden in de planning, de isaan, HuaHin, Koh Chang, en natuurlijk The Big Mango zowel aan het begin als aan het eind v/d vakantie.

Sabai Sabai Khun George.

:chin:ja ik herken dit tussen doortje heerlijk nog een kleine maand en hoop het ook weer teproeven

:chin:George probeer dat nachtje istanbul het beste er maar van temaken er is toch niks meer aan teveranderen en je er nog steeds druk om temaken heb je alleen je zelf mee
neem de dag zo als hij komt zo leeft een menig Thai ook!:thailand::cambodia:

:chin:Hoe zou Dave het in Praag hebben zou hij niet even willen kijken op dit forum of zou hij toch naar Thailand zijn gevlogen?:vak02:

:chin:Hoe ervaar je het auto rijden in Thailand? ik zelf vindt het buiten Bangkok wel tedoen maar bkk is me toch iets te link

Dat is waar Fransjes!!maar ik ben pissig omdat ik mijn tickets van air asia in de prullemand kan gooien,alsook de hotelkosten in Bkk(zijn voor mijn rekening)
En het ergste van al is,dat ik mijn geliefde een dag later pas zie!
In iedergeval maak er nog een fijne weekend van Fransjes!!

Ik ervaar auto rijden sowieso uit het oogpunt dat (bijna) iedere andere verkeersdeelnemer een potentieel ongeleid projectiel is, zowel hier als in Thailand, dus ben ik vrij alert wat er om mij heen gebeurd, voor achter links rechts.

Door dit gewoon altijd tot me te nemen rijdt ik gewoon overal ter wereld, de enigste omschakeling maar dat gebeurt altijd vrij snel is het links rijden, en zodra ik weer in Nederland terug ben moet ik weer even omschakelen naar het rechts rijden, zo snel is de gewenning.

Ik rij in Bkk zonder problemen maar ook in Parijs Milaan of Amsterdam, het is een kwestie van aanpassen met gepaste oplettendheid in de drukte en blijven aansluiten anders ben je de pineut in Bkk.

Juist op de buiten wegen heerst het gevaar met name in de avonduren, o.a deelnemers zonder verlichting, of even tegen de richting in rijden(sneller)etc.

Deelnemen aan het verkeer is altijd link elke dag weer.

:chin:is er echt niks te regelen met air aisia? en de hotel kosten bkk kan je dan niet een nacht bus nemen naar de plaats van bestemming echt George leef met je mee .