Sorry was te snel met het versturen…:mad:
En voor iedereen ook een fijne nacht toegewnst en droomze over je volgende holiday…
Sorry was te snel met het versturen…:mad:
En voor iedereen ook een fijne nacht toegewnst en droomze over je volgende holiday…
En ik ben weer begonnen… slaapwel allen die naar het bed vertrekken…
Frank, m’n beste. Een goede reis gewenst. Geniet ervan, je verdient het!:chin:
:vak01:
Grts,
Jelle
Slaap ze GG en bedankt voor die momenten dat het moeilik was voor mij , je was een steunbalk !
Bedankt Fleurtje !!!
Ik ben geen E.D.D…Edward douw…maar ik zal het in mijn latijn vertalen !!!
Ik zal jullie niet missen want internet is overal in LOS!!!
Merci ,merciiiiiiiiiiiiii
gesprek van gisteravond met nederlanders:
“We willen morgen naar een waterval”
Baco:“zal lastig worden want het heeft amper geregend en dus is er geen water in de waterval”
Ned:“oh wat gek het is toch regentijd dan moet het toch regenen”
Baco:" bel de hemel en vraag naar de afd. regen misschien hebben die een verklaring."
Ned:“wat een stom antwoord zeg”
baco:“stomme vragen stomme antwoorden er is geen knop met regen geen regen die we hier kunnen om zetten”
het is ook wel eens vermoeiend hoor hier wonen in een toeristen gebied
Een professor bij ons op de unief suste ooit een nieuwsgierige maar niet al te snuggere student met de gevleugelde woorden: “Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen”. ![]()
ik was 2 weken geleden op kohsang even weekend vakantie, inderdaad geen (water)val mocht er wel gratis inlol2
Aaaaaahhh Frank is al onderweg!!! Frank, bij deze , geniet van je welverdiende vakantie!
Het is warm geen toeristen dus ik verveel me de tering heb het hele internet al gezien,wel met uitzicht op zee dat dan weer wel.
heeft er iemand tips tegen verveling in thailand
Een lekker tukkie doen;) Dat zou ik doen met die hitte en verder geen klap te doen, haha
:idea: Wat dacht je van een hengel werppen?? Misschien vang je wel iets
bedankt voor de tips ga denk ik zo maar ff een stukje rijden op de motorbike
Je Thaise buren uitnodigen voor een spelletje poker.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/24/1209026356-135.gifIs dit niet Baco op de motorfiets??lol2lol2
Boekje lezen, Baco… Probeer eens iets van J. Maarten Troost. Supergrappige reisverhalen: ‘The sexlives of cannibals’, ‘getting stoned with savages’ en ‘lost on planet China’. Ben ik nu voor de tweede keer aan begonnen en ik lig nog altijd om de 2 seconden kreupel van het lachen!
Grts,
Jelle
Goede morgen beste Thailandvrienden!!
vandaag moet ik om 10:00am beginnen-werken(normaal,07:30am)het heeft te maken met de hitte.
Rails kunnen vervormen bij extreme hitte of scheuren,daarom is er een ploeg gevormd om de spoorlijnen af te gaan en eventuele mankementen te melden.
groetjes:georges.
Werkse Georges! Zorg dat je voldoende water bij je hebt!
heb ik ook even last van geen zin in de kroeg, heb een paar dvd gehuurd, lekker op de bank liggen met mijn vriendin, :slapen::slapen:
Het is warm :zon02::zon02::zon02: maar wel lekker zo onder het zonnescherm met een heerlijk op temperatuur wit zalig wijntje :zon02::zon02::zon02:.
Goed weekend allemaal.:chin:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/14/1210746022-948.gifOok van mij een goede weekend gewenst Jan,en laten we hopen dat de goden het Nederlands elftal goed gezind zijn.