Thailand zever-topic: Aan den toog

Door die sigaretten vrees ik dat 45 per uur net iets boven mijn conditie ligt, Esther…lol2

Ik ooklol2 …

lol2

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/08/1210272726-11.gifden deze gaat 45km!!

Georges het is een ticker, geen idee of die dan zijn werk nog doet als ik m eerst opsla. Nou ja, kijk morgen wel. Zoek zo mijn bed op.

Have sweet dreamssssssss of LOS…:kus::slapen:

Slaap ze, Esther.:dag:

Grts,

Jelle

Was iets mis gelopen met mijne tekst(try again georges)
Ha den Frank,heb je al een berichtje geplaats op de wwzreiscafe?ivb;voipwise?

Zoete dromen Estherke!! en tot morgen!:slapen::slapen::slapen::slapen:

Sorry Gg ben effen afwezig geweest moet even mijne weg zoeken want ik ken enkel hier mijn draai " th reiscafé"…verslaving zoals roken héééélol2lol2lol2

Hoe is het met je Frank?ook druk aan het aftellen om op vakantie tegaan naar Thailand?

Heb het vlug geplaatst oef sorry en merci !

Jaja ik ( wij ) tel(len) af maar de bank heeft een zware fout gedaan ik heb geen annulatieverzekering !

Ik hunker naar die enkele weken in dat prachtige land .:chin:

HA Ja ik heb wel een bijstandsverzekering , de banken hé !!!

Ach, zo’n ervaren Thailandrot, t zal wel in orde zijn, zeker…?

Alles is geboekt en betaald ( vluchten en hotels ) hopelijk komt (redshirt) er niets tussen !
En één dag na terugkomst vliegen we steeds naar Spain voor een week en dan terug 11 maand 7 op 7 werkennnnnnnnnn

Als het een troost kan zijn ik heb ook geen anulatie verzekering(vindt het eerlijk gezegd weg gegooid geld)want ik ga 100% naar Thailand,al moet ik op krukken lopen.Nu ga ik slapen Frank,heb morgen avond de nachtshift(4dagen)slaap^wel!!

Hout vasthouden, hé… Ik moet eerlijk zeggen, ik ben wel blij dat wij alleen de vlucht geboekt hebben… Moest het alsnog ontsporen kunnen we gewoon doorreizen. Maar ik heb goeie moed… :slight_smile:

Slaapwel

Bonjour copain Jelle,

We trekken ons er wel door maar toch ik hou van orde, planning, afspraak duuuuuus niet gelijk nen Thai doet lol2
Maar laat me niet los en dan zeggen om 11 u thuis want dan zit je aan het verkeerd adres!!!
Maar zaken en afspraken moeten stipt nageleefd worden!:chin: