Thailand zever-topic: Aan den toog

Ha Dave, ik zie dat je mijn foto’s gevonden hebt, ik herken er al meerdere op uw website. Doet me plezier dat je ze de moeite vindt om te plaatsen en zo dienen ze tot meer dan enkel mooie souvenirs voor ons.
Groeten aan allen :dag: en nu :slapen:

Goeiemorgen iedereen! Binnen 4 maanden stuur ik je wel wat fot’s door, Dave. (als je er dan nog iets mee bent, natuurlijk!)
Kan ik hier een koffietje krijgen aub? Nog te vroeg voor Singha!lol2

Grts,

Jelle

Met melk en suiker ?
en een koekje hahhhahahah

Nope, zwart aub… :slight_smile:

Waar is hier trouwens de rokers zone?lol2 Buiten zekers?

Haha meneer is met het verkeerd been opgestaan awel ik kom van de resto en ik ben …lol2lol2lol2lol2lol2lol2

links ,rechts naarboven en dan vanonder voila en nu mag je roken ! Niet doen hééééééééééééééééé

EN DAARBIJ met zo’n slechtgemutste mensen kuis ik mijn schop af …amaai zenne …!!!

En vergeet den toog ni op te kuisen want de laatste tijd is da hier ne vuile boel !!

Zou zeggen, pak de zwabber!lol2

Oei ik praat hier tegen men eigen " salu en de kost vanachter " !
thailand liefhebbers ( en nicotine hahhaaah)

Ik ben al bezig hé Estherke!!!lol2

Slechtgemutst???

Ja zeg, op het moment dat iemand toegeeft dat ie rookt kom je tegenwoordig haast op een zwarte lijst. Kunnen we binnenkort beginnen denken aan heropvoedingskampen. En ik volg Esther, alsof de rest van onze leefwereld zo gezond is. Ons eten zit tjokvol toegevoegde hormonen, antibiotica, smaakstoffen, kleurstoffen, geurstoffen, overdaad aan suikers en vetten, natriumglutamaat,… ach laat maar, ik ga me even buiten vervoegen bij de nieuwe paria’s van deze maatschappij en een sigaretje roken. Heb ik tenminste ZELF voor gekozen! lol2

Goeiemorgen allemaal !

Doe mij maar een koffie verkeerd :slight_smile:

Dank voor je foto’s Fleurtje, er zaten zeker mooie foto’s tussen die ik heel goed kan gebruiken. En idd staan er al een aantal op de website :slight_smile:

Jelle, foto’s zijn altijd nog welkom !

Werkse iedereen vandaag…nu tijd voor een warme douche !

Zwarte lijst! lol2

:chin:swadee krap goede morgen ik vertoef vandaag in Drente en de zon doet toch zijn best er iets moois van temaken vandaag:THAILAND::cambodia:

Stuur dan even wat door! Hier in het Westen is het somber, zelfs koud!

Ik stuur wel even wat wolken jouw kant op Fransjes :slight_smile:

:chin:Waarom heb je toch niks verkeerd gedaan (grapje)ik zelf ga oktober terug naar Thailand zie dat china airlines nu drie maanden Tickets hebben van rond de 735 euro:THAILAND::cambodia: