Thailand zever-topic: Aan den toog

ooohhh, ik snap 'm! Een palindroom…

fleurtje was ons daarnet nog toe aan kijken …

Oké de kat bij de melk zetten lol2lol2waar staat het fleske mekhong mmmmmm lekker ha ik heb daarnet gelezen " hotels in BKK tot 75 % korting a ja ge kunt er ni geraken lol2lol2lol2 ge kunt misschien gaan slapen bij de stakers lol2lol2 …

Awel ik ga misschien toch op tijd in mijn bed kruipen mijn babbelvriend is bezig met de controleurs 55555555

Daarvan komt ge in het zweet hé Jelle hahahah

pfff… sorry ze Frank… veel werk. Als er eenmaal drie man in den bar zit, komen ze ineens allemaal binnen hé…

Jip ken da mijn schoonbroer was vroeger bakker en daar was het om de 5 voet kontrole !
Likeur , gewicht ,netheid etc …
Uiteindelijk is hij gestopt ( na een boete van 1500 0000 bfr )
Ze wouden misschien 150 000 bfr maar bij mijn schoonbroer sloegen de stoppen door " betalen en dicht de deur !"

Oef, ze zijn naar bed, die drie… kan ik weer even aan de receptie zitten…cheer

Boete van 15 miljoen??? Wat had ie gedaan, de paus vergiftigd???

Ja maar mijn fles is bijna leeg en dan pak ik mijn bassas hé , allé we kunnen nog effen lullen !lol2

Jelle , nu zie ik da ge nog ne brave gast zijt , ze vragen veel om weinig te krijgen , maar men schoonbroer die praat altijd achter de feiten, dus hij betaald de volle pot en dan komt hij het verhaal aan mij vertellen …te laat dan hé!

Zeg Jelle mijn madame baska lol2 heeft nu gezegd voor 2011 & 2012 geen LOS :mad::mad::mad:
Maar verleden jaar in augustus zei ze in 2010 geen LOS en in september waren de tickets al in de pocket lol2lol2

Oeiiiii ik lul hier tegen mijn eigen vlug muziek wat harder zetten en genieten zaaaaaaaalig !!!

Hey trouwens, ik zie net dat je fawlty towers volledige episodes op youtube kan zien… check het eens, John Cleese is super!

Is het dan echt zo n verslaving?

Heb het jou gisteren al gemaild het is alles of niks !!! En bij mij alles maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ni gaan wonen wel X aantal maanden dan Spain dan den Belgik etc …
Ik heb enorm last van stress ( neem 6 medicaties per dag plus mijn drugs -wijn -) en ginder vlot het zaaaaaaalig maar ook in Andalusia mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ( met mijn lieve Baska madam-men )

Goodmorning,Thailand,Holland and Belgium!!Het zou vandaag een zonnige dag zijn,dus vanmiddag pak ik de fiets om een toertje tedoen.Ik zie dat onze goede vriend Dave online is op wwz!goedemorgen Dave!!
Shoppen in Udon,dan kom je terug met zware koffers??
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/17/1205752672-167.gif

Klopt 2! Hij heeft bij de Librije gewerkt en daarna bij Parkheuvel;) Mijn man was erbij toen laatst genoemde de 3e * haalde. Helaas ook weer kwijt want de chef is er mee gestopt en de zaak werd overgenomen. Nu nog “maar” 2 *

Ja hij heeft een mooi cv, staan meer restaurants op zijn lijstje die het goed deden en goed doen!

En nu is ie bakker!lol2

Goede morgen trouwens! Pak ff een bakkie…iemand?

Gadverd… 4 controleurs ipv 3 !!!
Nen mens moet hier toch oppassen, niet te doen …

ja Fleurtje venten onder elkaar worden ni graag bespiedlol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

gudmeurning…! I was juust pissing by the deur (allo allo)

http://weblogs.nos.nl/berlijn/files/2008/05/allo2.jpg

Mr.René

You stupid …