Thailand wie kan mij ook eens helpen

Hallo mijn naam is lesley
Ik werk normaal als hostess.
Maar nu heb ik geen werk en vroeg ik mij af omdat het altijd een droom was thailand te zien of ik daar zelf geen werk kan vinden in de horeca of in de toerisme.
Is het moeilijk als buitenlandster werk te zoeken in Thailand.
dank jullie in ieder geval voor jullie hulp

Beste Lesley,Buiten leidinggevende functies,zal je als buitenlander moeilijk aan de bak komen in Thailand of je moest een leraarsopleiding hebben genoten?Misschien dat er Nederlandse organisaties zijn ,die daar opperen in Thailand,weet het niet?heb is gaan googelen en ik heb dit gevonden!! http://www.ntccthailand.org misschien daar ff kijken?gegroet:georgessiam.:chin:

dank u vriendelijk bedankt voor u snelle reactie

graag gedaan Lesley,spijtig dat ik je niet meer kan helpen met je vraag!Zeg Lesley,in Turkije heb je een club med,misschien dat je daar ff kunt informeren ofdat ze ook een club med in Thailand hebben?Ik had ff stiekem in je profiel gekeken.gegroet:georgessiam.:chin:

In Kata Beach op Phuket ligt een Club Med…

Ik heb nog iets gevonden inverband met club med Thailand: www.clubmed.nl/reizen/phuket.html of je moet maar is ff informeren op de plaats waar je nu verblijft(Bodrum)gegroet en succes met het vinden van werk.georgessiam.:chin:

Hallo lesley
Waarom ga je niet eerst een paar weken op vakantie in Thailand om :wereld:tewennen aan dit land om dan eventueel verdere plannen temaken het is er heerlijk wonen als je iets echt wilt zijn altijd wel mogelijk heden om te beginnen maar ga eerst lijkt mij onbevangen een bezoek brengen aan dit land
succes:THAILAND::cambodia:

Hoi Lesley,

Ik ben net terug uit Thailand voor een familiebezoek. Ik heb begrepen dat je daar als buitenlander helemaal niet mag werken, dat een werkvergunning zo goed als onmogelijk is om te krijgen. Misschien zou je eerst eens naar de Thaise ambasade kunnen bellen of mailen om te vragen wat hun regeltjes nou precies zijn.
Heel veel succes!!! Het is een mooi land.

ga ik zeker doen
hebt u en paar tips wat ik zeker moet gaan bezoeken

dank u wel voor dese toelichting
Wat raad u aan om zeker eens te gaan bezoeken

Hoi Lesley,

Wat je zeker zou moeten gaan bezoeken, is het Elephant Nature Park.Het ligt ten noorden van Chiang Mai. Het is niet een park waar je op olifanten kunt rijden. Het park is opgericht door een Thaise vrouw (Lek) die olifanten probeert te redden van de straten van Bangkok en andere toeristische atracties waar olifanten het soms erg zwaar hebben. Een jonge vrouw uit Nederland heeft ook 2 olifanten vrijgekocht en daar naartoe gebracht. Kijk maar eens op de volgende sites voor meer informatie: http://www.elephantnaturepark.org/ en http://www.bring-the-elephant-home.nl/nl/ . Er staat veel nuttige info op.
Ook Sukhothai is heel erg mooi. Het is een historisch park met veel oude tempels en ruines van tempels.
Wij zijn zelf deze keer ook een paar dagen op Phuket geweest. Heerlijk uitwaaien op het strand: Kata beach. Niet het drukste strand, maar wel heel erg mooi. Van daaruit kun je allerlei excursies doen die je vaak in het hotel waar je verblijft, kunt boeken.
De club med waar hierboven over gesproken is, ligt tegen het strand, alleen een straat tussen het zand en het hotel.
Hopelijk helpt het je een keus te maken.

heb dar juist mijn kadidatuur doorgemaild
kn ook ls vrijwilligster te wrk in thailnd je moet mar ens op de website projets abroad gaan en mij u mening zeggen maar moe mijn ticket en veel betalen vind ik
kijk je ook eens

Helaas weet ik niks over vrijwilligerswerk in Thailand. Wel een tip: laat je goed informeren door diverse instanties en ook de ambassade zal je hiermee kunnen helpen.

hallo Lesley ook voor vrijwilligers werk in thailand heb je een werkvergunning nodig ook al zeggen veel organisaties die dit aanbieden dat dit niet nodig is
ik denk dat in thailand er geen organisaties voor vrijwilligers werk zijn die je tickets betalen en of waar je niet voor hoeft te betalen wel zal er veel verschil zitten tussen de prijs bij de ene of de andere organisatie kijk eens op dit forum bij vrijwilligers werk

groet dirk

lesley
Je mag wel werken in Thailand als je de juiste papieren hebt.
maar leer eerst het land een beetje te kennen voor dat je het diepe in stapt en de taal onder de knie te krijgen met alleen engels lukt het (waarschijnlijk)niet.
:thailand::cambodia:

PS ik wil je niet ontmoediggen Sok die succes in Thailand

sok die=de Laos uitspraak van wat hier in Thaild choke dee=good luck heet, een heel gewone afscheidswens. Als ik nu heel goed m’n best zou doen kan ik dit keyboard op Thai zetten en het in die taal opzetten-maar nu even niet.
HET forum voor al dit soort zaken is thaivisa.com-lees eens ter orientatie wat vragen en antwoorden. Vrijwel de enige mogelijkheid wat te snabbelen is als '‘leraar engels’.
Als je al als hostess vor een NL-reisorganisatie, of TUI o.i.d. hebt gewerkt-dan is die organisatie de eerste om verder te vragen. Maar Thaild heeft zo zijn eigen gewoontes, gebruiken etc die je toch eerst zal moeten kennen om met enig succes wat te kunnen uitrichten.

Nog een vraag je weet jij het verschil tussen Puket en Krabi aub

weet jij het verschil yussen Krabi en Puket aub

ff off topic(een bocht van 360graden)Wie kan mij helpen op het Laos forum ivb:identiteitskaart!!gegroet:georgessiam.

Phuket is een eiland, Krabi niet. Phuket is al jarenlang een van de bekendste strandbestemmingen in Thailand, toerisme naar Krabi is pas later echt op gang gekomen.