Thailand wie kan mij ook eens helpen

Hallo mijn naam is lesley
Ik werk normaal als hostess.
Maar nu heb ik geen werk en vroeg ik mij af omdat het altijd een droom was thailand te zien of ik daar zelf geen werk kan vinden in de horeca of in de toerisme.
Is het moeilijk als buitenlandster werk te zoeken in Thailand.
dank jullie in ieder geval voor jullie hulp

Beste Lesley,Buiten leidinggevende functies,zal je als buitenlander moeilijk aan de bak komen in Thailand of je moest een leraarsopleiding hebben genoten?Misschien dat er Nederlandse organisaties zijn ,die daar opperen in Thailand,weet het niet?heb is gaan googelen en ik heb dit gevonden!! http://www.ntccthailand.org misschien daar ff kijken?gegroet:georgessiam.:chin:

dank u vriendelijk bedankt voor u snelle reactie

graag gedaan Lesley,spijtig dat ik je niet meer kan helpen met je vraag!Zeg Lesley,in Turkije heb je een club med,misschien dat je daar ff kunt informeren ofdat ze ook een club med in Thailand hebben?Ik had ff stiekem in je profiel gekeken.gegroet:georgessiam.:chin:

In Kata Beach op Phuket ligt een Club Med…

Ik heb nog iets gevonden inverband met club med Thailand: www.clubmed.nl/reizen/phuket.html of je moet maar is ff informeren op de plaats waar je nu verblijft(Bodrum)gegroet en succes met het vinden van werk.georgessiam.:chin:

Hallo lesley
Waarom ga je niet eerst een paar weken op vakantie in Thailand om :wereld:tewennen aan dit land om dan eventueel verdere plannen temaken het is er heerlijk wonen als je iets echt wilt zijn altijd wel mogelijk heden om te beginnen maar ga eerst lijkt mij onbevangen een bezoek brengen aan dit land
succes:THAILAND::cambodia:

Hoi Lesley,

Ik ben net terug uit Thailand voor een familiebezoek. Ik heb begrepen dat je daar als buitenlander helemaal niet mag werken, dat een werkvergunning zo goed als onmogelijk is om te krijgen. Misschien zou je eerst eens naar de Thaise ambasade kunnen bellen of mailen om te vragen wat hun regeltjes nou precies zijn.