hi

hoi ben steven 30 jaar en kom al jaren in thailand en heb er ook een goede vrouw maar ben op zoek om daar te werken ik kan daar wonen heb er een plaats alleen zoek ik tips dank u

Hoi Steven,welkom op wereldwijzer!
Nou misschien kan je eens informeren op deze site voor werkaanbiedingen?
of je kan altijd met je vragen terecht op het Thailandforum
Succ6 nog met het vinden van een baan in Thailand !
groet,georgessiam.:chin:

dank u is dit ook voor farangs ?? jij woont in thailand he ik zoek er dit jaar ook te gaan wonen of begin volgendjaar al vast bedankt :chin:

bij elke soort job vragen ze een bachelor ??? mmm

Wil je gaan werken in Thailand? Wel dan zijn er meerdere opties beschikbaar. In mijn optiek kun je best zelfstandig gaan ondernemen en zeker niet in loondienst gaan werken. Ga je voor een Thaise baas werken dan krijg je dus ook een Thaise uurloon. En dat is uiteraard niet veel .

Thailand is de land van de mogelijkheden. Het is zeer makkelijk om ginder vanuit het niets iets leuks op te bouwen en op die manier geld te verdienen zonder er effectief te gaan werken (al wetende dat je voor weinig geld heel wat kunt uitbesteden aan personeel)

Als buitenlander kan je het beste in de toeristische streken als Phuket, Bangkok, … iets uitbouwen aangezien toeristen nu eenmaal geld achterlaten.

Ook nog ff zeggen !!! indien je als buitenlander in Thailand wilt gaan werken dien je over een werk vergunning te beschikken.
Het werken door een buitenlander zonder werk vergunning is in Thailand strafbaar. Om een werk vergunning aan te kunnen vragen dien je allereerst over een non immigrant visum te beschikken.
groet,georgessiam.:chin:

Wat betreft werkaanbiedingen :
In de twee engelstalige dagbladen (Bangkok Post en The Nation) staan af en toe vacatures die tevens open zijn voor niet Thaise onderdanen. Dit zijn meestal functies in het onderwijs, hotelmanagement en senior management functies bij grotere bedrijven.

al vast bedankt ik zet men zoektocht verder en hoop dat ik er uitkom