Werken in Thailand

Mijn besluit staat vast…ik ga m’n leven een nieuwe wending geven…werken in het buitenland. Het liefst van al zou ik in Bangkok willen werken, maar ik weet niet goed waar ik terecht kan om informatie en job aanbiedingen te vinden.
Kan iemand me helpen om m’n droom te realiseren?

Ik zit er ook al over na te denken, maar weet ook nog niet waar te zoeken, ambassade al geprobeert ???, Laat even weten wat je allemaal al geprobeerd heb (en vertel eventueeel iets over jezelf ), eventueel rechtstreeks via e-mail (voorkeur) r.vanderbeek-@quicknet.nl
Groetjes Rob

MAG IK MET JE MEE???
Ik wil ook!!!

groetjes Jewel
djo_weh_weh@hotmail.com

Vrienden,

Ik heb er een poosje gewerkt, en het is heel simpel. In Bangkok is het makkelijkst om les te gaan geven (Engels). Het verdient goed, je kan het daar ter plekke regelen (moet je ook doen) en er zijn plenty banen. Je hoeft echt geen engels te hebben gestudeerd en het is echt superleuk werk.

Kijk op www.ajarn.com en je ziet een mooi overzicht. Voor tips of leuke dingen kan je me mailen -> laterveer@email.com

Ennne…ik zoek werk in Spanje of Griekenland ofzo. En als je barwerk in Thailand vind ben ook ik je man. Vind je wat? Mail me.

Groet!

ook zeg ik Beste Vrienden,

Het is interdaad niet zo moeilijk om te gaan werken in Thailand, zelf koos ik Maleisie omdat ik meer de zaken wereld wil doen, bar, lees geven dat is niets voor me.

Ik woon en werk nu al voor de zevende jaar in Kuala Lumpur Maleisie, Thailand en Indonesie zijn ook geen vreemde landen meer voor me. Hoe is toen met me gegaan om hier terecht te komen? Zeer eenvoudig… ik leef liever in een zonnig warm land, tot nu toe heb ik nooit spijt van gehad.

Ik wil je/jullie graag helpen, laat me weten wanneer je/jullie echt belang hebben.

Groetjes,
Sebastian

Beste Sebastien,
Kun je me niet helpen met werken in Viëtnam te zoeken? of goeie tips, nuttige informaties zijn altijd welkom.
tn220496@yahoo.com

Originally posted by Kevin@03-07-2003, 22:45:19
** Beste Sebastien,
Kun je me niet helpen met werken in Viëtnam te zoeken? of goeie tips, nuttige informaties zijn altijd welkom.
tn220496@yahoo.com **

Beste Kevin,

Sorry voor 't late respond, ik kom hier zeldom… toevalig ontving ik een mail van ene Dave en ben doorgelinkt.

Ik moet je helaas teleurstellen met werken in Vietnam, ik ben er nooit geweest en heb 't ook geen connecties daar. Een ander land misschien?

PS voor Dave: Ik moet meer info’s van je hebben voordat ik je ga helpen, niet dat ik moeilijk iemand ben, mijn connecties vroegen er om. Check your mail…

Hi beste mensen,

Ik komt echt bijna nooit meer in deze site, ik vind de konstant uitpoppen van de banners om gek te worden en na een poosje weet ik nog steeds niet hoe deze site werkt??!! :blink: :blink:

Goed, nu toch een berichtje van me voor mensen die me een mailtje willen sturen. Leuk dat ik nog steeds mails ontvingen via deze site, ik reageer alleen op mails van mensen die hun e mail adres hebben bijgevoegd, de rest moet ik sorry zeggen… via de link in mijn mail kom ik hier bijna nooit, vandaag is een uitzondering.

Dus stuur voortaans gewoon jouw mail direct naar mijn mail box: sebas_kl@hotmail.com

Ook in deze forums onder de bestemmingen Maleisie en Thailand ben ik vaak te vinden: http://maleisie.pagina.nl/ en http://www.fox.nl/Forum/Forums.asp

PS: Goede reis Jewel en tot in KL :slight_smile:

Originally posted by Sebastian (KL)@28-05-2003, 05:53:28
** ook zeg ik Beste Vrienden,

Het is interdaad niet zo moeilijk om te gaan werken in Thailand, zelf koos ik Maleisie omdat ik meer de zaken wereld wil doen, bar, lees geven dat is niets voor me.

Ik woon en werk nu al voor de zevende jaar in Kuala Lumpur Maleisie, Thailand en Indonesie zijn ook geen vreemde landen meer voor me. Hoe is toen met me gegaan om hier terecht te komen? Zeer eenvoudig… ik leef liever in een zonnig warm land, tot nu toe heb ik nooit spijt van gehad.

Ik wil je/jullie graag helpen, laat me weten wanneer je/jullie echt belang hebben.

Groetjes,
Sebastian **

Best Sabastian,

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een baan in Thailand, nu ben ik via via op deze site gekomen en zie dat jij nogal wat connecties daar heb.
Nu is mijn vraag kan jij me op weg helpen.

groetjes Leendert