Wie zoekt er werk in Thailand?

Ik ben op zoek naar iemand die in Thailand woont, liefst Bagkok of een andere grote stad, om personeel voor mij te zoeken.
We zoeken personen die Engels of Duits spreken (basis kennis is voldoende).

Die werken dan per internet vanuit een lokatie die onze vertegenwoordiger moet zoeken & inrichten.
Zit ik daarvoor goed op dit forum?

Het gaat om eenvoudige werkzaamheden, maar het probleem zal de taal zijn…

Ik zoek dus iemand die al een eigen bedrijf heeft en de werknemers kan afrekenen. Wij krijgen een rekening van onze vertegenwoordiger voor de totlae loonkosten plus de vergoeding van de vertegenwoordiger.
Bij succes kan dit behoorlijke inkomsten opleveren! Wij doen dit in meerdere landen, o.a. Suriname, Roemenie en Polen.

Wij doen niets zwart, dus mensen zonder een eigen inschrijving bij de Thaise KvK, of iets dergelijks, hoeven niet te reageren, tenzij je je wilt gaan inschrijven.

Qua betaling zitten wij voor de lokale werknemers altijd ruim boven wat gebruikelijk is in het land. Personeel vinden zal dus niet zo’n probleem zijn. Maar wij hebben gewoon een lokaal betrouwbare vertegenwoordiger nodig die dit erbij kan doen.

Wij betalen de vertegenwoordiger een opslag bovenop de loonkosten, en uiteraard de kosten voor de lokatie.

Belangrijk is goed internet!
Wat kost dat in Thailand? In Suriname kost internet ongeveer 8x zoveel als in Nederland…

2 likes

Ik woon niet in Thailand maar wil wel graag in Azie wonen en werken voor een tijdje. Wanneer je nog iets hebt voor een Nederlandse HBO-er (met ‘Thailand reiservaring’), bijv. om je bedrijf daar te vertegenwoordigen, dan mag je altijd even een berichtje sturen:

Mvg,
Rogier
gelieve u email adres via pm(privebericht) door te geven aan de mensen die zijn geïnteresseerd
groet,georgessiam.

ik vind een nogal verwarrend verhaal kun je ook uitleggen om wat voor soort bedrijf het gaat?

hoe snel moet het internet zijn

verschaf wat meer duidelijkheid

Ik wil ook wel eens wat meer informatie…woon en werk toevallig in Bangkok…

Bedankt voor de reacties!

Ik zal jullie de komende dagen mailen of een direct bericht sturen.

Ik heb jullie alledrie een persoonlijk bericht gestuurd.

Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een baan in thailand en dat valt niet mee!!
Wie heeft er tips ?

Tips met zo weinig info wordt lastig net als een baan vinden

Nou je bent ook wat karig in je uitleg Ron,wat soort werk zou je willen doen in Thailand?(bedrijfsleven,onderwijs)
Wel je moet maar eens surfen naar deze website,misschien zit er wel iets tussen wat je aanspreekt? http://jobs.justlanded.com/nl/Thailand/1
succ6 nog.

Ok Thai Biz, ik vertoef veel in Thailand, vriendin heeft eigen bedrijf aldaar.
Om wat voor soort werk gaat het?

Grt

Ik ben in mei/juni in Pattaya en ken daar een aantal mensen, zowel Thai als Nederlanders. Misschien kan ik wat voor je betekenen. Graag meer info over werk en bedrijf.

Beste leden,

Ik ben 30 jaar werkzaam geweest in de kleding als werknemer,ondernemer,importeur.
Wat Thailand betreft kom ik daar al 12 jaar voor vakantie en business daarnaast ben ik net terug van 7 maanden wonen in Hua hin.
Wat voor werk ik zoek is denk ik in de business of toerisme.
Met deze korte uitleg hoop ik jullie genoeg tehebben geinformeerd.
Groeten, Ron

Toerisme zal lastig worden, omdat je daar, zo te lezen, geen werkervaring in hebt. Functies die in het toerisme beschikbaar zijn voor buitenlanders zijn in veel gevallen op managementniveau of bij een NL bedrijf in het toerisme hier, maar daar zijn er ook geen tientallen van.

is deze vraag nog actueel. graag meer info.pinas005[at]yahoo.com

Hallo,heb je bericht gelezen,en wil daar graag meer over weten,ik woon in ChiangMai en heb daar mijn kantoor ,zelf doe ik in
finacial programs voor grote Banken,en heb een investerings mij,doe in aankoop en verkoop van huizen zowel hier als in Europa
heb veel te bieden,maar alleen op een vertrouwelijke basis wil ik zaken doen,gaarne je reaktie,
groetjes, Pascal

Beste,

Ik zou graag wat meer informatie willen krijgen.
m.v.g. A.Damen

hoi thai biz ik wi wel meer info erover dank u

hoi pascal kan je mi prive sturen mss kan je mij helpen voor werk daar of ken je mensen ??

Hi, Ben sinds December vorig jaar terug uit Thailand, heb er meer dan 9 jaar gewerkt en geleefd (eigen zaak), deed altijd zaken met een eigen company, heb accountant & advocaat. Kun je mij wat info sturen? Groet Berjo.

kun je mij een pmberichtje sturen?