Wie zoekt er werk in Thailand?

Goedendag,

In zekere zin ben ik zeer geïnteresseerd in deze job, die jullie in de aanbieding hebben.
Wel wil ik meer informatie.
Ik spreek 5 talen.
Graag verneem ik van jullie middels mijn email.

frankmichel30 at hotmail.com

De post van de OP is van ruim 1,5 jaar geleden.

Dank voor de tip, Had dat niet zo snel in de gaten,was al weer even geleden dat ik op het forum was, en was bezig de pc op te schonen.

groet
frank

ja ik zoek werk en ik ben wel geinteresseerd.

carlvandenheuvel [at] mac.com

De post van de OP is van ruim 1,5 jaar geleden.

Niet geschoten enzo… :wink:

Inderdaad, wie weet.

Ik ben van plan om op korte termijn naar Thailand te verhuizen om bij mijn vriendin te gaan wonen die een goede baan heeft (Bangkok)
Ik wil daar niet een beetje rondhangen maar gewoon keihard werken net als mijn vriendin dat doet.
Ik spreek Duits en Engels en heb binnen no-time een prima internet verbinding voor elkaar (het bouwen en repareren computers ook geen probleem)
Ik ben een ex ondernemer (boekhandel)
Hopende op een reactie,
Met vriendelijke groet,
Olivier

Hallo Pascal
Heb intresse om op langere termijn iets te kopen in Chiang Mai
niet dringend
hoe contacteer ik jou of waar vind ik jou in Chiang Mai
Herman

Hallo Herman, gezien de tekst heb je willen reageren op een ander onderwerp.

• Updated - - -

Ik ben op zoek in de omgeving van Pattaya

Zoek werk in Thailand, wel in loondienst. Spreek Engels , Frans, Russich en beetje Duits.

Is dit forum/ deze vraag nog relevant anno 2016??

Ik woon al 15 jaar in Thailand, ik spreek vloeiend Engels Nederlands en Thais. Ik heb een CV in 3 talen. en zoek legaal werk in Thailand nu voor 3 jaar.
Probleem is een Werkvergunning kan pas gegeven worden met salaris berekend op 40,000,- thb. per maand. Voor minder kun je overal aan de bak, maar niet zonder WP. en niet voor mij.
als er een salaris berekend kan worden van meer dan 40,000,- thb per maand. kun je me mailen. heb razendsnel internet in mijn kantoor aan huis.