Thailand wie kan mij ook eens helpen

Dat klopt niet. Je mag er als buitenlander wel werken, maar het is voor een farang gewoon vrij lastig om er een baan te vinden (ben zelf ook al erg lang bezig met het zoeken naar een baan in Thailand).
Banen waarvoor ze ook een Thai kunnen vinden, zijn voor de Thai. Logisch natuurlijk, anders zouden de buitenlanders alle baantjes van de Thai inpikken.
Zoals al eerder genoemd zou je het nog als lerares Engels kunnen proberen, al worden daarvoor vaak native speakers gevraagd.
Schrijf eens wat Nederlandse reisorganisaties aan, wellicht dat ze je daar verder kunnen helpen.

En zoals anderen ook al zeggen, ga eerst eens voor een vakantie naar Thailand om te kijken of je daar wel zou kunnen aarden.

Kijk anders ook eens in het subforum ‘Wonen en werken in Thailand’. Daar kan je vast meer informatie vinden.

Succes in ieder geval !

volgens mie is sok die ook de uit spraak in het** isaan** we bedoelen waarschijnlijk alle twee het zelfde het beste voor haar .
mocht je mij meer willen leren van deze talen ik ben een en al oor veel belangstelling dus
Groetjes Swadee krap Fransjes:THAILAND::cambodia: