hallo reiziger
ik wil in mei en juni een rondreis maken naar thailand
laos vietnam cambodia vietnam en dan terug naar thailand.
heeft iemand ervaring met reizen in deze volgorde en weet iemand of goed te doen is om vanaf chiang mai naar de grens van laos te gaan in het noorden?
en ik heb een nog algemenere vraag: wat zijn de dingen in deze landen die ik zeker niet mag missen en welke meerdaagse trekkings mag ik ook niet missen?
vanaf chiang mai is het goed te doen om naar laos te reizen verder is het heel moeilijk om te vertellen wat je in deze landen allemaal wel of niet moet gaan zien
hoe lang ga je waar ligt je intresse wat is je budget dit en dergelijke vragen zijn bepalend voor wat je wel of niet moet gaan zien
ik heb in deze volgorde geen ervaring met deze landen wel met de landen op zich en ik denk dat als je beide maanden in zijn geheel in deze landen bent het mischien nog wel wat veel is om dit alles to gaan bekijken, het zijn behoorlijk grote landen, maar alles kan natuurlijk en als ik het zo zie zou ik de volgorde ook iets aanpassen en zou ik thailand,laos,cambodja,vietnam en nogmaals thailand aanhouden en dan vanaf vietnam met air asia terug vliegen op bangkok
als je iets meer info over je intresse e.d. door geeft zal ik en waarschijnlijk andere je hier weer verder mee kunnen en willen helpen
hey dirk,
ik wil zo veel mogelijk zien in die 2 maanden.
ik kan best wel wat geld uitgeven maar ik wilde wel
besparen door zo goedkoop mogelijk te slapen en reizen.
verder wil ik een paar mooie meerdaagse trekkings doen.
verder kan ik alle informatie wel gebruiken over bezienswaardigheden
want ik kan altijd zelf nog besluiten of ik het wil betalen.
ik hou van natuur, dus mischien kan ik sommige steden overslaan, en dat scheelt ook weer tijd.
ik snap dat ik aan 2 maanden niet genoeg heb maar het is helaas niet anders, groet kevin.