He,
Ik ben druk bezig met de planning in welk land ik het beste mijn reis kan beginnen voor een 4 maanden azie reis (Thailand/Cambodja/Vietnam/Laos om vervolgens China/Tibet/Nepal te bezoeken…
Hoe zit het met visums regelen, tijden dat je in de landen mag zijn (had gelezen dat als je van cambodja naar thailand wil je maar 2 weken in thailand mag verblijven?):
- Thailand beginnen in Bangkok richting Chiang Mai en dan Loas (mis ik wel een heel mooi stuk zuiden van Thailand: Koh Chang) richting Vietnam naar beneden en dan Cambodja (en dan vervolgens het strand in Koh Chang bezoeken?). door naar Bangkok en vliegen naar China.
- Beginnen in Cambodja door naar Vietnam richting Laos door naar Chiang Mai naar Bangkok en dan Koh Chang? terug naar Bangkok en dan China?
Of is Koh Chang niet de moeite waard of zijn er andere stranden die mooier/leuker zijn en dichterbij Bangkok (ivm tijd)?
Iemand die me hiermee zou kunnen helpen wat een logische volgorde is waarin ik alle high lights kan bezoeken van deze landen in 2,5 maanden tijd (dus Thailand, Loas, Vietnam en Cambodja). 1,5 maand besteed ik aan China/Tibet/Nepal.
Ben benieuwd…