Op 7 maart 2013 kom ik aan in Bangkok. Ik zou dan graag met iemand samen mijn reis willen beginnen…
Ik begin met een meditatie retraite van 10 dagen in de buurt van Bangkok. Daarna liggen mijn plannen nog open. Ik hou dus aan de ene kant van mediteren. Aan de andere kant hou ik ook erg van mooie dansfeestjes. Verder wil ik graag op een olifant rijden (ondanks de morele bezwaren) en met een vlot door de jungle. Ook het slapen in boomhutten trekt mij aan. Verder houdt ik ook erg van thais eten en denk ik eraan een kookworkshop te doen. Het afgelopen half jaar heb ik gewerkt als therapeut. Een kleine beroepsdeformatie van mij is dat ik ervan houdt om veel dingen die zich in mijzelf afspelen te benoemen. Houdt jij hier nou ook van dan zijn wij misschien wel geschikte reispartners :).
Ik ben zelf 30 jaar oud en zoek iemand tussen de 20 en 35.
De meeste delen van Thailand spreken mij aan. Daarna wil ik doorreizen naar Laos en Cambodja.
Mocht je op 17 maart willen afspreken of ook mee willen naar het klooster laat me het dan even weten.
Hoi Andreas,
Zelf ben ik van 10 maart tot 26 maart in Thailand. Wellicht dat we vanaf de 17e samen iets kunnen ondernemen voor één of enkele dagen. Zelf wil ik bijvoorbeeld graag richting Ko Samui of Chiang Mai, maar nog totaal geen concrete planning verder. Een jungletocht lijkt me ook erg leuk en ik hou er wel van een keer lekker op stap te gaan. Zelf ben ik 30 jaar.
Groetjes Danny
Hoi Danny,
dat klinkt goed!
17e naar Chiang mai dat zou ik wel zien zitten…even zien of dat ook praktisch is vanuit de plek waar ik dan ben (westelijkvan Bangkok).
Waar kom jij vandaan en wat doe je?
groetjes
Andreas
Het blijkt nu dat mijn retraite niet door kon gaan op die datum. Ga nu van 12 tot 22 maart op ko phangan een retraite doen…
Ik denk dat het voor mij het handigste is om rustig aan richting zuiden te reizen na mijn aankomst.
Misschien eerst nog een paar dagen Bangkok, al heeft dat niet mijn grootste prioriteit.
@Danny, onze planning lijkt dan niet goed op elkaar afgestemd.
Jammer Andreas, dan wordt het idd al wat lastiger, iig een hele fijne vakantie en wellicht tot sprekens. Groetjes Danny