Amerika west coast of Thailand. 3/4 weken.

Ik ben een vrouw van 23 jaar, ik hou van gezelligheid . En woon in Amsterdam. Ben op zoek naar iemand die samen met mij rond zou willen trekken. Om uiteraard mensen te ontmoeten/ dingen bekijken/ maar ook zeker hier en daar avondje stappen. Ik zoek het liefste een vrouw en rond de zelfde leeftijd wat ouder of jonger mag ook!!

Hey wanneer zou je willen gaan? Ik vertrek eind december naar Bangkok om daar te beginnen…

Hallo,

ik wil graag in Maart/April een maand richting Thailand. Ik ben zelf 22 jaar en bijna afgestudeerd ergotherapeute.
Ik wil graag rondtrekken en zo veel mogelijk zien. Hiervoor zoek ik nog een gezellig reismaatje!
Ik zou dan van te voren graag kijken of het een beetje klikt en of de plannen overeen komen.
Ik hoop van je te horen !

Groetjes,
Lara

hee milou,
ik ben een jongen van 22(bijna 23) en ben afgelopen week afgestudeerd. Mijn plan is om de komende maanden te reizen en ook richting Azie te trekken.

zou je me even een prive berichtje willen sturen!

Gr Wouter

Ik vertrek volgend week naar Bangkok om wel je megan.

Hoi,

Ik vertrek 16 mei naar San Diego en vlieg op 2 juni vanaf San Francisco naar Kansas. Wanneer wil jij vertrekken?

Wanneer zou je willen vertrekken? Ik zit er namelijk aan te denken om half maart richting Thailand te reizen.
Daar wil ik dan met de trein naar Chiang Mai reizen en de natuur/cultuur bekijken. De rest staat nog open.
Zo ook de duur van de reis.
Ik ben trouwens 26 jaar en woon in Gelderland. :wink: