Ik ben Chloe bijna 22 jaar en ik vertrek 3 maart naar Bangkok in Thailand om daar een maand te gaan rondreizen. Dit is de eerste keer dat ik alleen op reis ga en het lijkt me leuk om het met iemand samen te doen.
Ik heb geen reis uitgestippeld al lijkt het me leuk om richting het zuiden te gaan en daar rond te touren en een stukje noord maar ik sta overal voor open.
Zelf hou ik van avontuur, gezelligheid, een feestje en dingen te ondernemen.
Ik ben dus op zoek naar een leuke, spontane reisgenoot die met mij dit avontuur wil gaan beleven. Ben je ook van plan om in maart te gaan reizen en lijkt het je leuk om samen te reizen stuur dan een berichtje.
ik neem aan dat je vlucht al geboekt is ?
Ik ben Lara, 22 jaar oud.
Ik wil graag ook rond die tijd een maand rondreizen maar ben voor 4 maart sowieso niet afgestudeerd.
Ik houd van mensen die sociaal zijn, beetje prettig gestoord en veel willen zien. Zelf wil ik daar veel cultuur zien, dingen meemaken en tuurlijk ook af en toe lekker rustig op het strand liggen. Ik wil graag van het Noorden (vaste land) richting de zuidelijke eilandjes trekken.
Ik ben Cao r en ik vertrek 25-1-2016t naar Bangkok in Thailand om daar een maand te gaan . Dit is de eerste keer dat ik alleen op reis ga en het lijkt me leuk om het met iemand samen te doe
. Ben je ook van plan om te gaan reizen en lijkt het je leuk om samen te reizen stuur dan een berichtje.