Reisgenoot m/v Thailand gezocht 22-01-2014 tot 20-02-2014

Beste reiziger,

Begin volgend jaar ga ik voor het eerst alleen op reis, tevens voor het eerst buiten Europa! Het lijkt me leuk om een deel van de reis samen met iemand anders door te brengen.

Op de reis wil ik veel variatie, graag ga ik naar het noorden (Chang Mai) om door de bergen te wandelen maar ook lekker van het strand genieten in bijvoorbeeld Ko Phi Phi. Alleen de eerste twee overnachtingen in Bangkok wil ik van te voren boeken en voor de rest het liefst daar beslissen. De grote toeristische sexpleisters wil ik niet opzoeken (Pattaya en Phuket)!!

Ben jij rond die tijd in Thailand, lijkt het je leuk om samen op ontdekking te gaan, stuur een mail!

Groet,

Chris

Hallo,

Ik heb nog geen concrete plannen, maar ik zou graag mijn (uitgestelde) reis voor 2013 in 2014 maken :slight_smile:
Dit houdt in dat ik op reis wil gaan naar Thailand.

Als je interesse hebt om deze trip samen met mij te ondernemen, hoor ik graag iets van jou!

Groetjes,
Leen

Ik kom op 12 februari in Bangkok aan en heb tot 26 februari, ik ben al een paar keer door thailand heen wezen reizen dus heb enige ervaring en al veel gezien… Als je het ziet zitten om op Ko chang of Ko Samet te gaan kijken met me, of wellicht in Bangkok te meeten, dan kan dat :slight_smile: Let me know. En heel erg veel plezier, het wordt geweldig :slight_smile:

Groetjes Kim