Hi!
Na een tijdje enorm getwijfeld te hebben tussen Zuid-Afrika en de Filipijnen, ga ik uiteindelijk toch naar Thailand (lekker logisch =p).
Ik ben 24 jaar en freelance online marketeer/blogger. Het zal mijn eerste ervaring met Azië, mijn eerste ervaring met backpacken en mijn eerste (deels) solo reis worden. Ik vind het dus erg spannend allemaal! Ik kom 9 maart aan in Bangkok. De eerste 11 dagen gaat mijn vriend mee, daarna zal ik tot begin april alleen verder reizen (6 april weer terug). Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk vanaf Bangkok richting Koh Samui en Koh Tao, waarna hij vanaf Koh Samui weer terug naar Bangkok en Nederland zal gaan.
Voor daarna (vanaf 20 maart) ben ik op zoek naar reisgenootjes die wellicht dezelfde plannen, interesses, routes etc. hebben om samen te reizen en leuke activiteiten te ondernemen.
Mijn plannen/wensen op een rijtje:
- In Koh Tao wil ik samen met mijn vriend eens proefduiken om te kijken of we dat wat vinden. Zo ja, dan wil ik overwegen om in Koh Tao mijn duikbrevet te halen.
Verdere interesses:
- Krabi
- Koh Phi Phi
- Khao Sok National Park
- Kajakken, snorkelen, waterscooter, paragliden, wakeboarden, surfen
- Eten en drankjes op het strand lijkt me heerlijk, maar de feesteilanden, drukte en alleen maar drinkende toeristen vind ik niks
- Geen uitgaanstype
- Geen museumtype
- Graag buiten (zonnen, zwemmen, watersport, natuur, maar ook eten en drinken het liefst lekker op het terras of op het strand)
Zowel qua accommodatie en activiteiten ben ik geen enorme budgetreiziger. Ik hoef ook absoluut geen luxe en 5 sterren hotel, maar ik leg graag wat extra geld bij om tijdens de reis veel leuke dingen te doen. Ik zou niet iets willen overslaan vanwege te weinig budget, tenzij het echt heel prijzig is. Hetzelfde heb ik met accommodaties. Ik heb graag wat meer geld over voor een beetje privacy. Een eigen kamer met eigen badkamer kan ik wel waarderen. Vanwege mijn werk zal ik met enige regelmaat (voornamelijk de avonduren) wat tijd aan mijn werk moeten besteden. Op deze manier kan ik reizen en werken combineren, iets wat ik vaker per jaar van plan ben :zon02:
Ben je in dezelfde periode in Zuid-Thailand en rondom de genoemde eilanden en heb je dezelfde wensen/interesses? Dan is het misschien leuk om elkaar daar te meeten
Reageer dan, maar je kan mij bijvoorbeeld ook toevoegen op Facebook (url te vinden binnen mijn profiel) om verder te kletsen.
See you in Thailand? :zon02: