Thailand Maart/April

Hoi allemaal,

Ik ben 28 jaar en van plan eind februari te stoppen met mijn baan zodat ik in maart en april naar Thailand kan om te ontspannen en het land te ontdekken. Bij terugkomst ga ik de gz opleiding in hoop ik (psychologie).

Ik ben van plan ongeveer een maand of iets langer in Thailand te blijven en zou het liefst met een meisje/vrouw rond mijn leeftijd gaan reizen…Als je interesse hebt let me know…msn is olafmantel@hotmail.com

groetjes

Hai Olaf,

Ik ben ook van plan om begin maart naar Thailand af te reizen. Ik begin in Bangkok, maar verder staat er nog niks vast. Heb jij al concretere plannen?
Ik ben trouwens 27 jaar en heb net de opleiding Orthopedagogiek afgerond, een beetje in dezelfde richting als jij.

Groetjes, Nicole
Utrecht

Hoi Nicole,

Wat leuk en hoe lang ben je van plan te blijven in thailand? Al een ticket geboekt enzo? Ik heb ook nog niet echt concrete plannen behalve dat ik ook in bangkok wil beginnen. Ik weet wel wat plaatsen die ik heel leuk denk te vinden. Als ik alleen zou gaan dan maak ik niet echt veel plannen vooraf denk ik. Als ik met iemand zou gaan misschien wat meer…Je studie is idd ongeveer de zelfde richting, waar heb je gestudeerd? Ik in in Leiden…

Groetjes, Olaf