Gezocht reisgenoot Thailand

Beste mede-reizigers,

Ik ben een jongen van 19 jaar oud, en volg momenteel de opleiding accountmanagement, MBO 4. Mei dit jaar heb ik als alles goed gaat, deze opleiding afgerond.

Momenteel ben ik druk bezig met een vakantie boeken naar Thailand. Dit wordt de eerste reis voor mij naar een ander werelddeel. Omdat hier nogal wat bij komt kijken, zou ik graag samen met iemand willen reizen.

Ik heb al veel gereisd, en nu zoek ik iemand met veel of weinig reiservaring, zodat we samen een top vakantie van kunnen maken!

Greetz en tot horens,

Ewout!

Hi Ewout,

Ik ben zelf ook van plan om richting Thailand te vertrekken! Ik ben 18, en heb momenteel even een tussenjaartje nadat ik mijn VWO-diploma heb gehaald.
Wat betreft reizen ben ik niet heel erg ervaren. Dat je dat wel even weet!
Maar voor hoelang ben jij van plan weg te blijven? En wil je alleen Thailand zien of ook andere landen? Ben heel erg benieuwd!

Groet, Lieske.

Hoi Ewout (en Lieske)

Ik ga na mijn eindexamen dit jaar ook een tijdje reizen. Ik ben van plan ergens in september-oktober te vertrekken en dan te gaan backpacken in Thailand, Indonesië en Maleisië. Ik ben 18 en heb geen ervaring met reizen. Ik zou het erg leuk vinden om met iemand de eerste paar weken rond te reizen en dan verder te kijken of er meer reizigers(groepen) zijn waar ik mee kan reizen. Ik ben van plan zo’n 6 maanden weg te blijven, maar ik hoef niet 6 maanden met een en dezelfde persoon rond te trekken.
Alles is flexibel, dus laat maar iets weten;)

groetjes Loes

Hey mensen,
check misschien ook eens de oproep van Bjongsma: “Thailand, september 2012”
Daar zijn we het er met een paar mensen ook over aant hebben. Ikzelf ben 4 maal eerder in Thailand geweest en ga rond september weer die kant uit, en wil misschien doorreizen naar Maleisia en Singapore. Als je tips wil over Thailand kun je me sowieso schrijven: Frans_267@hotmail.com
Doei, Frans.

Nb:tussen mijn naam en cijfer hoort een underscore…oftewel liggend streepje.