ผม อยาก อยู และ ทำงาน ใน ประเทศ ไทย เพราะว่า ผม รัก คน ไทย มาก ที่สุด ใน โลก.
sawadee khap thailand is een land met veel mogenlijkheden vriendelijke mensen heerlijk eten en een prachtige flora en fauna het is een aanrader voor elk wat wils dus waar wachten jullie nog op boek en onderzoek het voor jezelf zekerweten dat het merendeel van de bezoekers eenmaal terug in eigen land heimwee krijgt naar thialand klinkt raar maar het is zo.vraag het maar aan een willekeurige thailand ganger :wereld:
ผม อยาก อยู และ ทำงาน ใน ประเทศ ไทย เพราะว่า ผม รัก คน ไทย มาก ที่สุด ใน โลก.
Wil dit even vertalen wat bovenvermelde plaats, zodat de gewone mensen het ook kunnen lezen.
Vertaling:
Ik wil in thailand verblijven en er werken omdat ik van de thaise mensen en het land. :vak01::vak01::vak01::vak01:
De zalige eenzaamheid en het eindeloze genieten op Ko Wai waar de elektriciteit slechts 4u per dag aanwezig is!
En ook… het overheerlijke eten uitproberen op straat, soms niet kunnen eten wegens te pikant of plots een kippenpoot in je bord vinden!
Of ook… In Sanghklaburi weeskinderen helpen en hun wat geluk schenken door een simpele knuffel. Met handen en voeten ‘praten’ met de familie op de markt om wat fruit te kopen en te vertellen waar je heengaat.
Thailand heeft vele gezichten, maar op elk gezicht pas wel een glimlach! Dat is de Thaise charme.
De innerlijke rust van de bevolking en het land zelf. De hele sfeer, de omgeving, het eten en de rust maakt het dat ik mij helemaal thuisvoel en een enorme heimwee krijg wanneer ik weer in Nederland ben .
Het eten! Zoveel verse vis gegeten…echt heerlijk
Wat is er niet mooi aan Thailand? Ik ben al meer dan 15 keer naar Thailand geweest. Bangkok ga ik elk jaar heen omdat ik daar gewoon aan verslaafd ben. Super lieve mensen, lekker eten, shoppen, je kan het luxe doen je kan het low budget doen. Er is keus voor iedreeen. En dan de eilanden. Je bent er zo en je hebt nog het uniek gevoel dat je op zo’n paradijselijk :zon02:plaatsje bent op deze wereld
de bevolking, het eten, het strand
alles is even prettig in dit land
Thailand is voor ons fantastische. We gaan nu voor de vierde keer.
De mensen zijn gastvrij en hulpvaardig.
Thailand is mooi, en het eten is er heerlijk.
Voor mij is er geen ander vakantieland als Thailand.