Thailand planning + weekje Bali VISA VRAGEN!?

Nou ticket is geboekt naar Bangkok gaan we weer hoor naar Thailand!

Ik miste het zo erg dat we lekker weer gaan. Maar dit keer slaan we chiang mai en pai over .

We vliegen op Bangkok de 27e
Daarna vliegen we 29e naar Bali met air asia 172 retourtje
Daar blijven we 7 dagen.

5-naar Bangkok
6 Bangkok krabi
7 krabi
8 krabi
9 phi phi
10 phi
11 phi
12 phi
13 krabi
14 samui
15 samui
16 koh tao
17 koh tao
18 koh tao
19 koh tao
20 samui
21 samui
22 Bangkok
23 naar huis

Nu is mijn vraag we vliegen dus op Bangkok en krijgen een VISA on Arrival maar vliegen dan de volgende dag door naar Denpasar waar we ook een VISA krijgen maar hoe zit dat dan als we terug vliegen naar Bangkok krijgen we dan weer een nieuwe VISA on arrival???

Ben benieuwd hiernaar en kf iemand deze planning al heeft aangedaan

In Bangkok krijg je inderdaad een visum vrije entree (dus geen visum on arrival). Je moet daarvoor een onward ticket/doorreisticket laten zien. Dat je is vlucht naar Bali, neem deze dus geprint mee.

Op Bali koop je een visum on arrival voor US$ 35. Ook hier heb je een doorreisticket voor nodig, dat is je ticket terug naar Bangkok.

Terug in Bangkok krijg je weer een visumvrije entree met je ticket naar Nederland als doorreisticket.

Oké top! Dus ik hoef niets te doen en krijg telkens toegang met een vrije entree visum in Bangkok het is niet zo dat wanneer ik naar Bali ga en terug kom geen toegang meer heb tot Thailand? En wat vind je van de planning ?

Ik ken het zuiden van Thailand niet, dus kan weinig daarover zeggen.

In een week kun je aardig wat van Bali zien, maar je kan je we ook makkelijk langer vermaken.

Oké top! Dus ik hoef niets te doen en krijg telkens toegang met een vrije entree visum in Bangkok het is niet zo dat wanneer ik naar Bali ga en terug kom geen toegang meer heb tot Thailand? En ik wil een ticket boeken naar krabi vanaf Bangkok met Thai lion air is dat gwn goed

Zie mijn eerste reactie: je hebt elke keer een onward ticket nodig (ticket het land uit). Als je dat hebt, voorzie ik geen problemen voor deze trip.

Thai Lion Air ken ik niet. Ik heb wel binnen Indonesië vaak met Lion Air gevlogen, en dat werkt prima. Budget, weinig luxe.

Ik ga dus hetzelfde doen, kom in Bangkok aan en neem taxi naar de andere luchtvaart Don Muang. Vandaar vlieg ik door met Air Asia naar Bali. Je spreekt over een onward ticket/doorreisticket laten zien, dat is dus gewoon het ticket naar Bali?

Zie post 2.