Visum vraag 3 maanden Azië

Beste forumleden,

Aanstaande december vertrek ik voor plus minus drie maanden naar Azië.
Ik ben van plan om ongeveer 2 maanden door Thailand te trekken waarna ik een maand zal doorbrengen op Bali.
Echter weet ik niet wanneer ik vanuit Thailand naar Bali vertrek, dit kan na een maand zijn maar ook pas na twee maanden.
Door deze onvoorspelbaarheid wil ik pas in Thailand een ticket boeken naar Bali, echter verwacht ik dat dan een probleem heb bij de visumaanvraag(60 dagen) voor Thailand.
Ik ben van plan om op Bangkok te vliegen en ook vanuit daar terug te vliegen middels een retour, doordat ik alleen dit ticket wil aanschaffen lijkt het er op dat ik gedurende mijn hele reis in Thailand zal verblijven.
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Bij voorbaat dank,
Lard

Neem en een kijkje op het Thailandforum. Daar staat heel veel informatie over het visum voor Thailand.

Wil je in aanmerking komen voor een visumvrije entree voor Thailand (welke 30 dagen geldig is) dan moet je een onward ticket hebben. Dat moet overigens ook wanneer je op Bali een visum on arrival wilt kopen.

Je kan ook naar de Thaise ambassade gaan en proberen een visum voor 60 dagen aan te vragen. Vaak lukt dat zonder ticket het land uit.

Beste Jenny,
Bedankt voor je reactie, volgens mij is dit het Thailand forum?
Ik heb gezocht op visum informatie en het algemene visum topic doorgelezen.
Als ik op Bali arriveer heb ik mijn retour ticket naar Nederland toch als bewijs dat ik niet op Bali blijf?
Dus ik kan een 60 dagen visum aanvragen terwijl de tijd tussen mijn heen en terugvlucht tussen de 60 en 90 dagen bedraagt?
Aangezien ik vanuit bali naar Bangkok terugvlieg om vanuit daar na een paar dagen weer naar Nederland te vliegen, zou ik ook graag weten of ik hier twee entries voor nodig heb?

Je hebt gelijk, dit is inderdaad het Thailand-forum. Met hier het draadje met visuminfo: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=89381.