Ik ben Nynke, 21 jaar, en ben toe aan een nieuwe uitdaging en een avontuur!:wereld:
Na het einde van komend studiejaar wil ik daarom deze zomer (juli/augustus) Thailand gaan verkennen. Dit wil ik liever niet in mijn eentje doen en dus ben ik op zoek naar een reismaatje. Wie wil er, net als ik, Thailand ontdekken?
Hey!
Ik wil ook graag reizen, maar ook liever niet alleen. Waarom wil je naar Thailand?
Groetjes Emma
Hé!
Thailand trekt me vooral door de boeddhistische cultuur. Ik moet zeggen dat ik ook open sta voor andere landen, maar ik zou graag Thailand bezoeken. Welke landen trekken jou en waarom?
Groetjes Nynke
Ok. Ja ik weet alleen dat ik een half jaar weg wil en wat van de wereld wil zien. Ik hou ik van een lekker warm temperatuurtje dus voor mij ligt bijna alles nog open.
Heeej!
ik zou het leuk vinden om deze zomer naar india te gaan voor iets van 2 maanden. Eerst vrijwilligerswerk en daarna india verder verkennen. Ook vooral het boedistische en andere culturele gedeelte. Lijkt je dat ook leuk of wil je heel graag naar thailand?
Frederiek
Hé Frederiek!
Leuk dat je reageert. Thailand gaat echt mijn voorkeur naar uit, maar ik sta ook open voor het bezoeken van omliggende landen; o.a Laos, Cambodja en Vietnam lijken me ook erg mooi. Ik heb nog niet een plan, ben nog onderzoekende! Ik moet je zeggen dat ik niet veel over India weet, en dat ik van de landen die ik net noemde al mooie verhalen heb gehoord. Waarom wil jij naar India?
Groetjes,
Nynke
Heeej nynke!
Ik sta ook nog wel open voor andere landen, maar india is een land waar ik al veel langer heen wil. Ik vind de foto’s die ik gezien heb van een huisgenoot heel aanlokkelijk en ook de taj mahal en andere paleizen wil ik graag zien. Ik heb ook al een aantal dingen gelezen over het land. Nouja misschien is het ook meer een gevoel dat je ergens heen wil haha. Het staat ook nog niet vast dat ik naar india ga, maar het is wel mn eerste keuze op het moment. Waarom wil jij naar thailand? En wat zijn jouw reiswensen? Ook vrijwilligerswerk en rondtrekken en zowel natuur als cultuur zien? Ik hoor het graag!
Groetjes, Frederiek
Hoii!
Ook ik heb verhalen van leeftijdsgenoten gehoord die me erg aanspraken, maar dan over Thailand. En wat je zegt, het is meer een gevoel van: dáár wil ik heen… Mijn idee was rondtrekken en genieten van de cultuur en natuur van een mooi land. Beetje zoiets van: ik zie wel waar ik uitkom en wat er op mijn pad komt. Zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan, dus ik vind het een onwijze uitdaging!Vrijwilligerswerk is ook iets moois om te doen, maar daar heb ik me niet in verdiept en ik weet dus niet wat er allemaal mogelijk is op dat vlak. Ik heb momenteel alleen een boek over alle landen van Azië en een boekje over Thailand dus daar haal ik mijn informatie/ideeën vandaan momenteel!
Groetjes,
Nynke
ik heb dus ook nog niet een direct plan, maar dat ga ik pas maken als ik weet wie m’n reisgezelschap is en ook vooral wat het aanbod is van de aziatische landen. Maar heb je iets van facebook of hyves? dan kan ik een beetje een beeld krijgen wat voor iemand je bent en of ik denk dat als we dezelfde soort reis zouden willen we bij elkaar zouden passen.
Groetjes, Frederiek
Hi meiden!
Ik ben op dit moment in Australie en wil hierna naar Nieuw Zeeland en Azie. Voor azie heb ik alleen augustus en september, dus als jullie dit ook uitkomt kunnen we misschien kijken of we samen kunnen reizen (gedeeltelijk)?
Ik wil heel erg graag ook naar India, idd de mooie paleizen bezoeken, cultuur bekijken maar ook de jungle in en zoveel mogelijk wildlife spotten. Ik zou het liefst als het kan dit de eerste 2 weken van augustus doen zodat ik daarna door kan vliegen naar Thailand en vandaar in een maand naar Bali kan reizen.
Ik heb nog niets vast staan dus als jullie andere ideeen hebben hoor ik dat ook graag
Ik ga idd het liefst alle plannen vast zetten zodra ik een reismaatje gevonden heb, en anders alles last minute alleen doen denk ik.
Onderweg kom je genoeg mensen tegen met wie je stukje mee kan reizen maar ik speel graag op ‘safe’ en zou dus het liefst op voorhand al iemand hebben om mee te reizen ![]()
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Vera (22 jaar)
Hoi meiden,
Ik ben Maurice, een jongen van 26 en wil in juli voor een maandje naar Thailand. Ben echt dol op reizen en door mijn baan (leraar) heb ik daar ook genoeg tijd voor. Heb twee jaar geleden met backpack rondgetrokken door Maleisië, Singapore en Indonesië (Bali) en heb afgelopen zomer stedentrips gemaakt naar Rome, Barcelona en Madrid en wil komend jaar Thailand gaan ontdekken. Heb nog geen idee waar ik allemaal precies heen zou willen, maar zeer waarschijnlijk beginnen en eindigen in Bangkok en verder zie ik het wel…
Mochten jullie meer van me willen weten kan dat natuurlijk… Je kunt hier reageren op het forum of even kijken op m’n hyves (mauricio.hyves.nl), alleen staat die volgens mij op niet zichtbaar voor iedereen… Moet je me anders maar even toevoegen.
Groetjes Maurice
Hee iedereen,
Ik weet niet wat jullie onderling al beraadslaagt hebben maar 2 andere jongens en ik zoeken eigenlijk nog een reisgenootje. In juli/augustus willen we graag 3/4 weken naar Maleisië, Singapore en eventueel Borneo. Heeft iemand interesse, reageer:)
Groetjes,
Laura
Hoi iedereen,
Wat leuk om te lezen dat er nog meer Nederlanders Thailand op de planning hebben staan voor aankomende zomer! Ik heb voor 6 juli t/m 27 juli een ticket geboekt. Het lijkt me hartstikke leuk met meerdere mensen dingen te ondernemen! Ik weet niet in hoeverre jullie al dingen afgesproken hebben met elkaar?
Ik ben in iedergeval Marije, 27 jaar en werk als docente Engels op een ROC. Leuk om van iemand te horen! Mijn hyvespagina is chica1983.hyves.nl
Hee,
Ik zou graag mee willen, je plannen lijken erg goed en gaaf!
Maar zou je eventueel ook naar een ander land willen?
Ik ben in februari 20 jaar en opzoek naar een reisgenoot (m/v) voor azie.
Vorig jaar zomer ben ik al bijna 4 weken naar Thailand geweest.
Groeten Joey
Hé allemaal,
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren op mijn berichtje! Ik heb even gewacht met reageren, maar inmiddels heb ik een reismaatje gevonden en ben ik plannen aan het maken voor mijn reis.
Groetjes,
Nynke