-Thailand & omgeving - okt/nov 2014

Hi allemaal,
Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen: mijn naam is Eliza, 23 jaar, afgestudeerd HBO Toerisme & ik woon samen met mijn vriend in Rotterdam (maar die blijft lekker thuis). De reiskriebels worden me teveel en daarom ben ik van plan om eind oktober/november naar Thailand (en omringende landen) te reizen voor ongeveer 1 maand. Ik heb reiservaring in Midden-Amerika (Cuba, Panama en Costa Rica) en Azië (Nepal en India), maar ben nu nieuwsgierig geworden naar ZO-Azië. Ik hou niet van mega georganiseerd reizen, ik ben liever vrij en zie graag wat er op mijn pad komt. Ik wil sowieso graag naar Koh Phi Phi, en daaromheen een afwisseling van actieve dingen, feestjes en ontspannen op het strand: kortom genieten van het paradijs dat Thailand ons te bieden heeft! Nu wil ik niet helemaal alleen op reis, dus ben hier op zoek naar een gezellig reisgenootje(s) met ongeveer dezelfde plannen. Ik heb nog niets vastgelegd of vliegtickets geboekt, wil hier eerst een beetje inspiratie en contacten op doen. Lijkt het je leuk om jn contact te komen dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Groetjes, Eliza

Via Wereldwijzer app

Hoi Eliza,
Mooie keuze om ook Thailand aan te doen !
“Thailand heeft veel te bieden van avontuur tot ontspanning en de bevolking is erg vriendelijk.”
Succ6 nog met het vinden van een geschikte reisgenoot !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.