Sportief reisgenootje eind 2014 Thailand en meer?

Hey,

Ik ben Marlies, 18 jaar oud en op zoek naar iemand (of meerdere personen) die er iets voor voelt eind dit jaar okt/nov? voor circa 3 maand door Azië te reizen. Eventueel als reisgenootje voor minder lange tijd, maar in m’n eentje vertrekken is toch wel een beetje spannend haha.

Ik heb nog geen plannen gemaakt, maar wil sowieso Thailand zien! Andere landen sta ik ook zeker voor open. Ik zoek iemand die sportief is aangelegd en zin heeft aan een beetje avontuur! Een van mijn grootste hobby’s is fitness (krachttraining) en hoop dit op de ene of andere manier door te kunnen zetten tijdens mijn reis, anyone who can relate? Verder hou ik van goed eten, lekker relaxen, ben wel in voor af en toe een feestje, en ik wil vooral veel cultuur zien! :slight_smile:

Laat t me weten als je je een beetje herkent in mijn plannen!

Hey Marlies,

Ik ben Lieke, 22 jaar oud en ook op zoek naar een reisgenootje om een start mee te kunnen maken van een mooi avontuur. Ik wil graag door Azie gaan reizen en mijn reis starten in Thailand. Ik deel de fitnesspassie en ben een fanatieke sporter. Ook ik hoop dat ik tijdens mijn reis nog kan blijven fitnessen zodat ik het harde werken niet in 1x overboord gooi;)

Daarbij hou ik ook van lekker (thais<3) eten en wil ik vooral graag veel zien onder goed gezelschap :slight_smile:

Het lijkt me leuk om eens te kijken of we onze plannen kunnen koppelen of wellicht elkaar ergens te ontmoeten. Ik ben van plan om eind nov / begin december te vertrekken maar heb nog geen ticket. Hoe ver ben jij in de voorbereiding?

Ik hoor het graag.

Groetjes Lieke