Gezellige reisgenoot gezocht (M/V) (Noord) Thailand 21 dg in sept / okt / nov '11

Hallo,

Leuk dat je mijn oproep leest! Misschien ben jij wel de persoon die ik zoek?!

Ik ben op zoek naar een leuke, spontane, gezellige reisgenoot (M/V) die samen met mij op 21 daagse rondreis door Noord – Thailand wil, met een relaxte afsluiting op het strand in Koh – Chang.

Kijk in de bijlage voor meer gedetailleerde informatie over de reis en al het moois we gaan bezoeken. Ik zou graag in september, oktober of november van dit jaar gaan.

Ik ben een gezellige, spontane, 27 jarige, Brabantse en heb al best wat van de wereld gezien, maar ben nog nooit alleen op een lange reis geweest. Het lijkt me dan ook erg leuk om het met iemand te kunnen delen. Een reis om te genieten! Van al het moois, de cultuur, het eten!

Ga jij met me mee?

Mocht je je kunnen vinden in bovenstaande, mail me dan even. Dan zien we daarna wel verder toch? Geen verplichtingen, als het niks is, is het niks. Er moet wel een klik zijn!

Groetjes Ellis

Hieronder een korte planning. Voor meer info zie de bijlage of kijk op:
http://www.djoser.nl/rondreis_thailand_laos/23_dagen_thailand/_day/

Dag 1 Amsterdam - Bangkok
Dag 2 aankomst Bangkok
Dag 3 Bangkok, boottocht over klongs
Dag 4 Bangkok - Damneonsaduak - River Kwai
Dag 5 River Kwai
Dag 6 River Kwai - Ayutthaya - Khao Yai nationaal park
Dag 7 Khao Yai NP
Dag 8 Khao Yai NP – Sukothai
Dag 9 Sukhothai
Dag 10 Sukhothai - Chiang Mai
Dag 11 Chiang Mai
Dag 12 trekking (inbegrepen) of Chiang Mai
Dag 13 trekking (inbegrepen) of Chiang Mai
Dag 14 trekking (inbegrepen) of Chiang Mai - Chiang Mai
Dag 15 Chiang Mai, nachttrein naar Bangkok
Dag 16 Bangkok
Dag 17 Bangkok - Koh Chang
Dag 18 Koh Chang
Dag 19 Koh Chang
Dag 20 Koh Chang - Bangkok - Amsterdam
Dag 21 aankomst Amsterdam

en de bijlage.

Hoi Ellis,
Leuk dat je op het idee bent gekomen om naar Thailand te gaan.
Ik ben Laurens 29 jaar en woon in Amsterdam. Ik houd erg van reizen alleen heb ik zelf nog maar twee verre reizen gemaakt. Ik ben vorig jaar in de zomer naar Indonesie geweest en in februari van dit jaar ben ik naar Midden-Amerika geweest.
Ik wil zelf ook rond de periode september,oktober naar thailand en dan het liefst noord-thailand omdat dit het minst toeristisch is. De periode die jij aangeeft zou mij ook perfect uitkomen aangezien ik daarna weer lekker aan het werk moet.

Heb je zin om een keer af te spreken om plannen door te spreken en om te kijken of het klikt.

groetjes,
laurens

Hoi Ellis!

Ik vroeg me af of je ook in bent voor een rondreis door Thailand die niet georganiseerd is, dus zelf al backpackend door Thailand heen??
Mocht je dat leuk lijken kun je me altijd even mailen op [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com
Misschien handig om te weten. Ik ben Cornelia 33 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot die net als ik houdt van en afwisselende vakantie met natuur, cultuur, strand en activiteiten zoals wandelen, fietsen en snorkelen. Mocht je meer willen weten, dan kun je me altijd mailen!

Groetjes Cornelia