Hoi,
Ik ben op zoek naar een gezellig reisgenootje tussen de 25 en 34 jaar om mee door Thailand te reizen. Ikzelf ben 29.
Heb al een leuke reis uitgezocht: http://shoestring.nl/azie/thailand/thailand/reisinfo
Vertrek in november.
Deze reis duurd 3 weken. Deze reis wil ik verlengen met een weekje Koh Chang of Pattaya.
Lijkt het je wat? Dan hoor ik graag van je.
Groetjes,
Marloes
Hoi Marloes,
Ik ben ook van plan om vanaf eind oktober/begin november 3-4 weken door Thailand te gaan reizen en het lijkt me heel gezellig om dit samen met iemand te doen. Heb jij de reis bij Shoestring al geboekt? Misschien is het ook een idee, als het klikt, om samen zelf een reis uit te stippelen. Thailand is namelijk een land waar je heel goed zelf kunt reizen. Vaak ik dat veel goedkoper dan een georganiseerde reis en het grote voordeel vind ik, is dat je je eigen plan kunt trekken!
Ik ben trouwens Jorien, 26 jaar oud en woon in Utrecht. Ik vind het heerlijk om te reizen, liefst een beetje low bugdet backpacken en veel zien van het land en de cultuur. Maar van een paar dagen relaxen aan het strand als afsluiting of tssendoor word ik ook helemaal gelukkig!
Lijkt het je gezellig om samen te reizen? Mijn emailadres is jorien1310@hotmail.com
Gr, Jorien
Dag meiden
Jullie berichtjes klinken allemaal erg leuk. Ikzelf heb geboekt van 22 oktober tot 11 november en cultuur, natuur, strand zijn de dingen die ik wil doen. Ik heb enkel mijn vlucht geboekt en verder nog weinig gepland. Mijn eerste stop wordt allicht kanchanaburi voor de cultuur op een rustige manier te kunnen opsnuiven ( wooden bridge, death railway…) naart schijnt kan je er ook superrelax slapen op de rivier… allemaal spannend, maar ik ben flexibel en zou het te gek vinden om de reiservaringen te delen. Ik ben tegen dan 26 jaar, wonende te limburg, belgische kant! Als jullie interesse hebben om samen wat uit te zoeken, af te spreken, mail me maar claudiamacaluso@hotmail.com
Tot dan!
groetjes >>>