Thailand oktober/november 2010 3-4 wkn (igv rellen: Laos, Cambodja/ Vietnam)

Hey!

Tussen 10 oktober tot uiterlijk 5 november 2010 (+ 3,5 week) wil ik reizen door Thailand. Het lijkt me leuk om richting het noorden te gaan en eindigen ergens aan een mooi strand om bij te komen / evt. te surfen.
Afhankelijk van evt. rellen misschien meer richting Laos, Cambodja, Vietnam.
Ik ben een 27 jarige geneeskunde studente, hou van avontuur, natuur, watersporten, low budget (back to basic maakt me dan ook niets uit). Maar bijkomen met een beetje luxe is ook niet verkeerd.

Zelf plannen is fijner en goedkoper dus ik wil graag op pad met een lonelyplanet en een grof plan maken en ter plekker dit verfijnen en kijken wat er op ons pad komt. Ik zoek iemand/ een groepje met dezelfde plannen, dus laat iets van je horen als het je ook wat lijkt.

Bernice

Hey Bernice,

Ik ben op dit moment in Australiƫ en vertrek half oktober naar Thailand voor een paar weken (heb nog geen definitieve data). Wil graag eerst richting het noorden en evt. nog wat andere landen bezoeken (maar hangt inderdaad af van de situatie daar). Heb ook een leuk adresje gekregen om op een organic farm te verblijven tegen kost en inwoning om zo de cultuur goed te leren kennen. Daarna zou ik graag naar het zuiden gaan om nog even van het strand te genieten.
Volgens mij komen onze plannen redelijk overeen, dus als je interesse hebt dan hoor ik graag van je.

Groetjes, Sabine (24)