Reisgenote Thailand Oktober 2012 gezocht!

hallootjes!

Wie gaat er in oktober ook richting Thailand en zou het leuk vinden om met mij samen te reizen? In september ben ik al een maand alleen in china en het leek mij een beetje te lang in mijn uppie dus het lijkt me leuk om thailand samen met iemand anders te zien. Ik ben 24 en hou enorm van cultuur, maar vind het ook heerlijk om op het strand te liggen.

Ik hoor het graag!

Hallo Suus,

Zelf wil ik graag in oktober en november door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam reizen ( of een gedeelte hiervan bij gebrek aan tijd). Het lijkt me ook heel erg fijn om samen met iemand anders te reizen of om in ieder geval samen te starten! Jij reist van China direct door naar Thailand als ik het goed begrijp?
Ik ben zelf 22 en wil graag zoveel mogelijk mooie dingen zien, maar daar vallen mooie stranden natuurlijk ook onder :wink:
Ik heb zelf nog geen ticket of echt data waarop ik wil gaan, maar ik hoor graag van je!

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,
Nou ik zag dat je toevallig in Kalmthout(2920) woont,of heb ik het mis?
Indien je nog met vragen zit over Thailand,dan kan je bij ons steeds terecht op het Thailandforum!
Oja,voor goedkope vliegtickets kan je eens een kijkje nemen op connections.be,joker.be ook vliegtarieven.nl geven dikwijls promo vluchten naar Thailand.
Succ6 nog Laura!

Nee, ik kom niet uit Kalmthout, dat is mijn achternaam haha!
Bedankt, ik zal eens op het forum kijken!

Groetjes!

Wanneer vertrek je precies? IK vlieg 13 oktober naar Bangkok met de bedoeling om dan naar het noorden te gaan.

Hoi Suus,

Ik heb je ook een PB gestuurd maar wanneer vertrek je? Ik 13 oktober.

groetjes!

hoi suus,

ik ga 16 okt. voor de 5e keer naar thailand. Eerst weekje rond changmai ( vanaf BKK) , daarna nog 2 weekjes op een supereiland. ( al eerder geweest. Ben wel stukkie ouder dan jou, maar ik voel me niet zo oud. ( zie er ook niet zo uit , geloof ik, denk ik, )
Als je dan toch nog nieuwsgierig bent kun je natuurlijk reageren.

groet hans