Samen starten in Thailand Oktober 2012?

Beste reiziger,
In oktober en november 2012 wil ik graag gaan reizen in Thailand, Laos en Cambodja. Momenteel heb ik nog geen datum of andere vaste plannen. Het lijkt me heel fijn om de eerste week samen met iemand te beleven en wellicht bevalt het zo goed dat we de hele reis samen blijven!

Ik ben 22 jaar, sportief, maar houd ook heel veel van cultuur, natuur en een prachtig strand! Mijn reis zal redelijk low-budget zijn, maar ik wil niet beknibbelen op prachtige excursies want ik wil wel zo optimaal mogelijk alles beleven.

Lijkt het jou ook een leuk idee om begin oktober (of eventueel eind september) op reis te gaan en in ieder geval de eerste dagen met mij door te brengen? Reageer dan gerust, of stuur een privébericht!

Groetjes,

Laura

Hey Laura,

Ik zit nu net even op het forum te kijken, en ik zie dat ik ongeveer dezelfde plannen als jij hebt. Ik wil half oktober weg en vlak voor of vlak na de kerstdagen weer terug. Daarbij wil ik ook graag Thailand, Laos en Cambodja aandoen.

Mijn globale planning (ik heb nog geen LP gelezen of iets dergelijks) was BKK en dan via het Noorden van TH -> LA -> KH -> Zuiden van TH.

Heb jij al meer concrete plannen of staat het ook nog in de kinderschoenen?

Hee Bart!
Bij mij staat het inderdaad ook nog in de kinderschoenen. Volgende week heb ik een gesprek met mijn werkgever en daar hangt het een beetje vanaf of ik uberhaubt tijd heb om een of twee maanden eropuit te gaan en zo ja, wanneer dit dan is!
Beetje ingewikkeld! Hopelijk weet ik dinsdag meer :slight_smile:

Oké, ik ben benieuwd! Het idee klinkt overigens wel ongeveer hetzelfde.

Ticket heb ik nog niet geboekt, maar ik kan/ga pas weg zodra ik het afstuderen van m’n master heb afgerond en dat ik hopelijk binnen nu en een paar weken definitief. Ik ben overigens 25 jaar oud, dus qua leeftijd in ieder geval geen groot verschil.

Hallo!

Ik vertrek op 15 september naar Bangkok en wil dan ook zeker de landen bezoeken die jullie vermelden. Myanmar lijkt me ook zeker interessant, en dat zou ik liefst met z’n tweeën of meer doen. Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisië, … Het lijkt me allemaal interessant! Heb een enkel ticket, geen retour, dus ik ga zien hoe het me bevalt.

Buiten mijn ticket heb ik nog niet echt veel gepland, ben er nu volop mee bezig.
Wil ook graag op het moment zien wat en wie ik tegenkom.

Wat meer info over mezelf: ik ben 25 jaar, woon in België en ben leerkracht Nederlands en Engels maar komend schooljaar even niet :slight_smile: Een beetje een sabbatjaar voor mij dus!

Groetjes
Karolien

Hi Bart,

Vanaf 04 december zit ik ook in het zuiden van Thailand, tot 20 december.
Wellicht dat we tegen die tijd kunnen contacten en onze plannen ergens overlap hebben. Sowieso ga ik naar de Blackmoonparty op 13 december. Daarvoor zit ik voor een week in het Pak-up Hostel in Krabi. Vanuit daar zal ik met de scooter rondreizen en een keer de eilandentocht te doen. Misschien dat ik dan (ligt aan het budget…) ook door Khao Sok wil gaan…

Groetjes, Linda

Hoi Laura,
Wilde ook juist op reis naar Thailand in dezelfde periode.Maar aan een rondreis had ik nog helemaal niet gedacht.Lijkt me wel leuk en zeker met zijn tweetjes.Moet je wel zeggen dat ik mannelijk gezelschap ben voor we verder praten… Is dat een probleem?
Zo niet laat me dan vlug iets weten…misschien komen er dan wel concrete plannen van.
Groetjes…
Philippe

hei karolien,
ik ben ook belgisch, ben 30, heb 7 jaar in het buitenland gewoond en heb net een job opgezegd in belgie, zou voor 8 weken naar thailand reizen, misschien cambodia, laos… heb geen concrete plannen, maar kom op 30/9 aan in bangkok. weet niet waar je rond zult hangen , maar vind het altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten! moest je willen delen, mail me! ilsebonje@hotmail.com
geniet ervan en succes!