Oktober t/m december rondreizen in Thailand, Cambodja e.o.

Hoiiiii,

Heb zojuist op mijn werk te horen gekregen dat ik drie maanden op reis mag gaan :smile:. Spannend alleen de wijde wereld in!!

Moet mijn plannen nu snel concreet gaan maken!!

Zit zelf te denken in de richting van Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam…

Iemand ervaring daar en/of ook plannen?

Mail me :arrow: [EMAIL=ā€œankesmits@gmail.comā€]ankesmits@gmail.com

Thanks!!

oktober tot december in zuidoost azie is een geschikte tijd.
vorig jaar ben ik geweest, voor meer info kijk op mijn sites en anders stel gerust een vraag.

Hey daarzo ik ga zelf in nov naar thailand/maleisie(30 dagen). Kan bijna niet wachten hehe

mijn vriend en ik gaan ook voor 3 maand naar vietnam cambodja en Laos, voor dezelfde periode. Dus mss kunnen we elkaar wel helpen. µ
goedkope vluchten vanuit Duitsland, richting Phuket met LTU international

Hallo,

Ik ga voor 12 weken naar Thailand. De eerste 8 weken blijft ik in de regio van Bangkok voor vrijwilligerswerk. Ik vertrek trouwens op 4 augustus. :drugged:

De laatste 4 weken (vanaf eind sept.) wil ik gaan rondreizen door thailand, maar ook naar cambodja en Laos. Dus wie weet kom ik jullie wel tegen. :smirk:

:arrow: Vooral het reizen per trein of bus moet een erg leuke ervaring zijn. Wil je in korte tijd veel leuke dingen zien dan kun je beter het vliegtuig pakken in die landen. Het vliegen is redelijk goedkoop namelijk.

Heeft er iemand goede ideeen of suggesties :idea: over welke streken of bezienswaardigheden ik zeker gezien moet hebben in Thailand, Laos of cambodja:question: Mail het me maar [EMAIL=ā€œbartyboy04@hotmail.comā€]bartyboy04@hotmail.com.

Groetjes
Bart (24 jaar) :so:

Thanks voor de tips, heb m’n ticket inmiddels geboekt via LTU. Errug aantrekkelijk geprijst zag ik!

Hoi,
Ben ook van plan om een paar maanden die kant op te gaan. Begin oktober vliegen naar Bangkok en verder beetje rondtrekken, luieren, plezier maken. Gewoon lekker van m’n vrijheid genieten daar. Ik blijf het nog wel een beetje een eng idee vinden om daar in mijn uppie aan te komen en niemand te kennen… Maar ach dat zal ook wel goedkomen.

je gaat wel snel andere packpackers tegenkomen , wanneer vertrek je? wij vertrekken 28/09 uit dusseldorf naar bangkok , als ik je eenzaam zie staan , dan kom ik je wel aanspreken , rugzak,kleur???