Thailand november 2010

Ja! Goedkoop he! Via worldticketcenter!

Ik woon niet vlakbij de Duitse grens trouwens maar heb wel eens eerder iemand weggebracht vanaf Dusseldorf. Is goed te doen en voor die prijs zeker.

Ik zal eens kijken of het te maken heeft met de retourdatum.

Thanks voor de tip.

Dat is gewoon ruim 1/3e van mijn Australië-ticket! Heel bizar.

Nu komt de vraag der vragen; mag ik je toevoegen op hyves?
Misschien leuk om keer buiten dit forum te spreken.

Ja hoor, dat mag wel! Ik moet wel zeggen dat ik Facebook vaker gebruik, heb je dat ook?

Ok top!

Heb ook Facebook. Ik zal je zo eens toevoegen.

Morgen weer heel vroeg opstaan dus wordt dit mijn laatste berichtje voorlopig.

Leuk je gesproken te hebben!

xx

Ps: nu ticket aan het checken. Heb 1 mei ingevoerd als retourdatum. Scheelt 100 euro met jouw bedrag.

Ja ook mijn laatste berichtje voor vandaag, ook vroeg op morgen!

100? Das veel zeg!

Spreek je op Facebook! Weltrusten!

Thanks, jij ook!

Als het goed is heb je nu een berichtje van me. Als jij tenminste de Anne Schippers bent die ik toegevoegd heb;)

xx

Hi allemaal!

Ik vlieg 7 december naar Bangkok en 27 december door naar Sydney. Maar voor Thailand lijkt het me ook erg gezellig met wat mensen te meeten:-).
Ik heb in ieder geval het plan naar Kho Phangan te gaan en waarschijnlijk wil ik ook wel graag naar het noorden.
Mochten jullie het gezellig vinden af te spreken hoor ik het graag!

Groetjes,

Ellen

Hey Ellen,

Lijkt me erg leuk om eens af te spreken.
Mocht je op korte termijn beschikbaar zijn, ik ben aanstaande week best veel vrij.

Dus jij zit met oud & nieuw in Sydney?Wow, niet verkeerd.

Greets Jessica

Jaaa Koh Phangan 21 dec! Haha!

Hey Jessica! Leuk dat je wil afspreken! Jij bent dus ook begin december in Thailand? Ik moet deze week gewoon werken, maar misschien kan ik nog wel n gaatje vinden. Ik woon in Amsterdam, en jij? Ja top hè met Oud en Nieuw in Sydney, lijkt me helemaal geweldig:-) Maar eerst nog even genieten in Thailand! Oja misschien wel handig: m’n mailadres is ellenbijl1982@msn.com. Gr. Ellen

Koh Phangan 21 december,full moon, dat had ik zelf ook in gedachten haha:-)!

Hey,

ik ben een man van 42j maar denk en zie er veel jonger uit,ik vertrek op 20 okt naar Bangkok om Thailand wat te verkennen en zo door te reizen naar Laos,Cambodja en vietnam en kom terug op 28dec,mss tof om samen wat te reizen of ginder eens te babbelen,

gr Edwin

Hoi allemaal! Ik heb ook besloten om naar Thailand te gaan, het liefst nog half/ eind November als ik alles voor die tijd nog kan regelen… Het enige probleem is reisgezelschap, vind het een eng idee om me eerste reis in me eentje te maken! Ik ben trouwens 18, en een jaartje ertussenuit omdat ik geen studiekeuze kon mken… email is [EMAIL=“suusjha_@hotmail.com”]suusjha_@hotmail.com als een van jullie ook nog niemand heeft gevonden! ( ben hier niet vaak op te vinden namelijk…) Groetjes!