hallo allemaal,
wij gaan in augustus een rondreis doen in thailand met onze twee pubers; bangkok, kanchanaburi, chang may en daarna naar een badplaats. welke is aan te raden? niet te druk, watersport, snorkelen en toch ook wat mooi binnenland met zo weing mogelijk prostiutie. Wij hadden Cape Panwa (phuket maar met prive strand en rustig gelegen) wie heeft hier ervaring mee of kan ons tips geven? hebben jullie ook alles via een reisbureau geregeld??
Kat
stuur anders stevenL een berichtje hij woont op phuket dus kan je alle info geven
bedankt voor je reactie maar hoe doe ik dat rechtstreeks?
heb stevenl al een berichtje gestuurd ik verwacht binnenkort dat hij hier wel zal reageren
Cape Panwa is prima voor wat je zoekt. Hou er alleen rekening mee dat je redelijk afgelegen zit. Het strand is er niet echt mooi, maar heeft wel als voordeel dat je er het hele jaar door in principe kunt zwemmen.
Als je meer wilt weten, laat maar weten.
bedankt,
kan je van daaruit veel “excursies” uitstappen doen die niet te ver afgelegen zijn?
kunnen de kinderen daar snorkelen, zijn er daar ook families met pubers op dat strand…of vraag ik nu wat veel?
dit strand hebben we nog niet vastgelegd…zijn er andere/betere opties?
kat
Ja hoor, je kunt vandaar uit gewoon alle excursies doen.
Snorkelen kan, maar er is niets te zien, en er zullen geen anderen families met pubers zijn.
Als je meer pubers en meer leven wilt (dat hangt nauw samen) dan zou bijvoorbeeld Kata Beach iets voor je kunnen zijn.