Met 3 puberzonen door Thailand?

Sinds jaar en dag heb ik mijn zonen beloofd ze een keer mee te nemen naar Thailand en grote kans dat het er dit jaar eens van gaat komen. Maar ik wil het liefste ongeorganiseerd. Ik (vrouw, 38) wil dan alleen met mijn zonen die tegen die tijd 18, 16 en 15 zullen zijn. Heeft iemand misschien zelfde idee opgepakt, zo’n soort reis al eens gemaakt met pubers? Wat is interessant? Ik wil in de maand augustus gaan voor ong. 3 à 4 weken en in ieder geval eindigen op een eiland.

Kortom alle reacties zijn welkom. Alvast heel erg bedankt

Ik heb geen ervaring wat het reizen met pubers betreft, maar reis wel sinds jaar en dag op eigen gelegenheid naar en door Thailand, dus kan je wellicht wel helpen met een leuke route.

Het beste is om me dan even een mailtje te sturen, dan zal ik je zsm antwoorden: [EMAIL=“davenuman@hotmail.com”]davenuman@hotmail.com

Groeten,

Dave

Hallo,

Als ze van avontuur houden zou ik zeker voor Chiang Mai gaan en dan een trekking doen dan gaan ze de jungle in en dat is best wel avontuurlijk. Ik weet niet of ze van cultuur houden maar er zijn ook veel tempels in Thailand. Verder is duiken misschien wel leuk op een eiland. Het eiland Koh Tao kan ook erg leuk voor ze zijn, kunnen ze ook wat uitgaan op het strand.

Ik heb geen ervaring met pubers dus vind het vrij lastig.

gr van Moira

Hi, ik ben Inge, ook moeder van pubers (2) van nu 16 &14.
In de zomer van 2007 en afgelopen zomer ben ik een maand met ze naar Thailand geweest.
Was echt heerlijk!
Elk jaar zijn we begonnen in Kanchanaburi, Oriental kwai resort, om te genieten van de prachtige omgeving en wat uitstapjes te maken.
In '07 zijn we daarvandaan per trein/ boot naar Koh Tao gegaan en daarna naar Paghnan. Afgesloten met een paar dagen Bkk.
Vorige zomer zijn we na Kanchanaburi naar Khao Lak geweest, was low seison, maar wel plezier gehad met een thaise viendin van me.