Thailand mei 2010

In mei wil ik een rondreis door Thailand gaan maken. Ik heb een retourticket Bangkok. Gezien de tijd die ik heb lijkt me het mooi de tijd te nemen 1 land goed te zien ipv verschillende landen maar half en kort. Thailand is tenslotte zo groot…

Ik kan er natuurlijk gewoon heen gaan en wel zien maar het lijkt me nog leuker van te voren hier al een reismaatje te vinden. Dus…heb jij dezelfde plannen…?! Ben trouwens 25 jaar en woon en werk in Amsterdam.

Andere optie is om me daar aan te sluiten bij een internationale groepsreis. Dus heb je daarvoor ideeen, tips, daar sta ik evt. ook voor open!

Groetjes,
Marloes

Hoi Marloes,

Ik ben Marleen en 22 jaar. Ik ga in april naar Thailand met Stipreizen. Dit is erg goedkoop en de meeste rondreizen doen veel plaatsen aan! Misschien kun je je bij een van deze reizen aansluiten onderweg.

Hoi Marloes,

Wat is precies je plan. vanaf wanneer tot wanneer ga je richting Thailand? Ik zit nog in mijn oriëntatie-fase, dus weet nog niet wat ik precies wil en wanneer. Weet alleen dat ik graag een backpack trip zou maken en niet graag helemaal alleen wil gaan, maar ook niet met een grote groep.

Wellicht kan je me wat meer over je reisplannen vertellen.
Ik ben trouwens een 25 jarige Brabantse jongen.

gr. Thijs

Hoi Marloes,

Ik wil in juni 3 weken naar Thailand met nog een klein retourtje naar Singapore van 3 dagen… ( daar heb ik namelijk gewoond )

Heb al tickets gevonden van 750,00 incl beide reizen…
amsterdam-bangkok
phuket - singapore
singapore - phuket
phuket - amsterdam

Wellicht kan je je vakantieplannen van mei 2 weken verzetten… wellicht kan ik dat ook jou kant van de planning op…

Ik ben trouwens ook 25 jaar en woon in papendrecht

laat maar weten of je dit iets vind!

groetjes Linda

Ik ben sinds andershalve week in Thailand en ik blijf hier nog tot halverwege mei. Ik ben nu vrijwilligerswerk aan het doen in Bangkok, maar vanaf 1 mei heb ik nog twee weken om wat meer van het land te gaan zien. Misschien heb je zin om een gedeelte samen te reizen. Laat maar weten als je al wat concretere plannen hebt ook qua data enzo. Ik ben trouwens ook 25.

Groetjes!