Reismaatje gezocht voor rondreis Thailand feb/maart 2010

Heey!!

Ik ben een vlotte jongen van 24, woonachtig in Utrecht en zojuist afgestudeerd op de master Planologie aan de Universiteit Utrecht. Omdat ik dit een hele prestatie vind en dit de aangewezen tijd is om iets van de wereld te zien, ben ik van plan om eind februari/begin maart 4 weken door Thailand te reizen’(niets staat echter al geheel vast). Al mijn vrienden en vriendinnen werken al of hebben de financien niet om met me mee te gaan.

Hoewel ik wel in ben voor een avontuur, lijkt het me een stuk gezelliger en leuker om samen met iemand op reis te gaan ipv in mn uppie. Ik wil vooral veel van het mooie land gaan zien en leuke dingen gaan doen zoals stappen, eens een dagje op een wit strand doorbrengen, etc onder het motto van ‘niets moet, alles kan’. :wink: Mocht je een ‘sneak -preview’ van me willen dan kun je me op Hyves begluren (stefan2058.hyves.nl).

Ik hoor het graag als het je wat lijkt!!!

Groetjes Stefan!

Hoi Stefan,

Lijkt mij een erg leuk plan… Alleen is 4 weken wel te lang voor mij… Kan wel 3 weken weg… Wat is jou email adres? misschien kunnen we wel ff mailen.

Groetjes Suzanne

Hee!

Ik ga 30 januari mee met activ.international, centraal-thailand… 3 weken soort van reizen en dan 4 weken in een weeshuis werken!

Zat je daar ook aan te denken… ooofff:?

Nou hoor het :slight_smile:

Groetjes Kim

He Kim!

Dat klinkt gaaf zeg! Maar het is niet hetgeen ik in gedachten had, eerlijk gezegd… Ik ben van plan om ongeveer 4 weken eens rond te neuzen in Thailand, ongedwongen en easy going… :wink:

groetjes Stefan!

Leuk! Heel veel plezier!

hey stefan,

ik vertrek 26 feb naar bangkok en vertrek weer op 25 mrt, ik ben tot nu toe ook nog niet van plan om me vast te pinnen op een route of gezelschap maar ook ik vind het wel leuk om natuurlijk mensen te ontmoeten. misschien dat we contact kunnen houden en kijken of we bij elkaar in de buurt zitten???

ik ben een meid van 29, heb een aantal dingen die ik graag wil zien en doen maar voor de rest ligt er nog niets vast…behalve mijn ticket dan…

kijk maar! mocht ik je niet meer horen of zien dan, ik wens je een hele goede reis en een fijne vakantie. thailand is een mooi land, ik ben er voor mijn 22e 3x geweest…heb echt wel heimwee.

gr paula

Hoi Stefan,

Ik ben Marleen en 22 en ga in april met Stipreizen twee weken naar Thailand een rondreis doen: dwars door Thailand…Je kunt zelf optioneel excursies toevoegen. Misschien lijkt het je wat je gaat ook de cultuur in en gezinnen langs. Of toch te gedwongen? :wink: succes in ieder geval

Hee! ^^ Ik ben Hanneke, 19, en het enige dat ik eigenlijk zeker weet is dat ik in maart naar Thailand ga om te backpacken. Waarschijnlijk 2-3 maanden. Ohja; en dat ik mijn duikbrevet daar wil halen, olifant wil rijden, op safaritocht wil en hier en daar een boeddhistische tempel en kerk ga bezoeken. Mocht je zeggen, nah, ik heb inmiddels al zon 5 miljard reisbuddies, zal ik je alleen nog vertellen dat je via egyptair de goedkoopste tickets kan fiksen. het is ff zoeken, (500 keer verschillende data invoeren) maar uiteindelijk kwam ik retour op 556(!!) euro.

Als je nog niet voorzien bent van een travelpal, wat informatie over mezelf; Havo diploma, HBO communicatie -faal- HBO SPH -faal- 7300 verschillende baantjes en uiteindelijk op dit moment werkzaam in de bakkerij van de albert heijn en hopelijk vanaf volgende week bij een callcenter. Om geld te verdienen. Dus.
Roept u maar! (Of niet. Mag ook. )

Edit: GRAPJE. Je bent al geweest. Hahah

Hoi Stefan,

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een reismaatje in grofweg dezelfde periode. Een land heb ik nog niet echt op het oog (Vietnam staat hoog op het lijstje maar dat land rent niet weg) en hoor goede verhalen over Thailand.

Ben dus nog vrij vwb datum. Laat maar weten of je verder wil brainstromen.

Doei,
Jochem

ps. ik ben in 2005 afgestudeerd aan de UvA doctoraal planologie, das in ieder geval een raakvlak :wink: