Thailand, Maleisië, Indonesië begin sept t/m begin dec 2011

Hallo allemaal!

Wij, Esther en Wickie (beide 23 jaar) hebben elkaar leren kennen via dit forum en gaan begin september 3 maanden reizen door Azië. We beginnen in Thailand waar we de eerste week vrijwilligerswerk gaan doen in een olifantenpark, daarna gaan we rondreizen door Thailand (in totaal ongeveer 6 weken), Maleisië (3 weken) en Indonesië (4 weken). We eindigen in Bali en vliegen vanuit daar terug. Het lijkt ons erg leuk om (voor een deel) met een groepje te reizen. Heb jij dezelfde plannen, dan lijkt het ons leuk om in contact te komen!

Groetjes,
Esther en Wickie

Hallo Esther en Wickie,

Ook ik heb plannen om dit jaar op reis te gaan, en zat te denken aan Zuid Oost Azië. Jullie reisplannen lijken me erg mooi. Indonesië staat op mijn verlanglijstje, en Thailand en Maleisië zou ik ook wel willen zien. En ik zat ook te denken aan een combi van reizen en vrijwilligerswerk. Een olifantenpark lijkt me super!

Over mezelf: ik ben 25 jaar en net afgestudeerd. Ik wil nu eerst wat meer van de wereld zien voordat ik werk ga zoeken. Wat reizen betreft houd ik van een combinatie van sportiviteit, veel van het land zien, nieuwe mensen leren kennen, cultuur, natuur, maar ook af en toe relaxen.

Wat tijd betreft ben ik flexibel, heb nog geen werk dus ben nergens aan gebonden.

Als het jullie wat lijkt zou ik graag eens meeten om te kijken of het klikt.

groetjes Marloes

Hallo Esther en Wickie,

Ook ik heb plannen om dit jaar op reis te gaan, en zat te denken aan Zuid Oost Azië. Jullie reisplannen lijken me erg mooi. Indonesië staat op mijn verlanglijstje, en Thailand en Maleisië zou ik ook wel willen zien. En ik zat ook te denken aan een combi van reizen en vrijwilligerswerk. Een olifantenpark lijkt me super!

Over mezelf: ik ben 25 jaar en net afgestudeerd. Ik wil nu eerst wat meer van de wereld zien voordat ik werk ga zoeken. Wat reizen betreft houd ik van een combinatie van sportiviteit, veel van het land zien, nieuwe mensen leren kennen, cultuur, natuur, maar ook af en toe relaxen.

Wat tijd betreft ben ik flexibel, heb nog geen werk dus ben nergens aan gebonden.

Als het jullie wat lijkt zou ik graag eens meeten om te kijken of het klikt.

groetjes Marloes

Wat jammer, wij gaan pas in januari richting Azie! (dezelfde landen + nog een aantal)
Anders konden we wel samen reizen!
Alsnog veel plezier en als je er heel misschien nog aan denkt misschien een paar tips;)
alles vrijblijvend uiteraard!!!

Fijne reis!!! (dat gaat wel lukken volgens mij:P)

grtzzz

Daniel Klerks (en Mariken Osinga)

Hoi Daniel en Mariken,
Dat is jammer! Waar gaan jullie nog meer naar toe? Als jullie ons tegen die tijd een berichtje sturen kunnen we jullie wel wat tips geven :slight_smile:

Bedankt! Jullie ook een fijne reis!

Groetjes
Esther en Wickie

Uhmm hoe het er nu voor staat beginnen we in Ho Chi Minh stad, dan gaan we door naar Cambodja (Pnom phen) dan door naar Thailand (Bangkok) dan door naar Maleisie(Kuala Lumpur) dan door naar Singapore (singapore:P) dan met de boot naar Sumatra, Java en Bali (Indonesie) en met het vliegtuig van Den passar naar Colombo(Sri Lanka) en dan weer met de boot naar India daar met de trein richting New Delhi en als we nog tijd hebben reizen we ook nog even naar Tibet en Nepal en heeeeel misschien Bhutan:p (maar ik verwacht niet dat we nog tijd over hebben in een half jaar met zoveel landen)

Heb er zin in!:smiley:

Wauw wat een mooie plannen! Veel succes met de voorbereidingen en heel veel plezier daar!

hahaa nou jullie al helemaal veel plezier (aangezien jullie al bijna vertrekken!)
en misschien nog een laatste vraag…
Wat voor ticket(s) hebben jullie gekocht? (wereldticket, losse tickets of combinatieticket)

Wij hebben een combinatieticket gekocht via Kilroy. We vliegen heen naar Bangkok en terug vanuit Bali. Bij Kilroy kunnen ze je trouwens heel goed adviseren en tips geven!

Oke! Super bedankt dan! Ik denk we wel eventjes naar Killroy zullen gaan maar ik ben bang dat we er dan meteen weer aan vast zitten! Ik wil namelijk kosten wat het kost de goedkoopste mogelijkheid;) (ik ben pas 18 en dus weinig geld: ()

Fijne reis!!!

Leuke plannen! Mag ik vragen hoe jullie dat vrijwilligerswerk hebben geregeld? Wil graag zoiets doen over een jaartje!

Hey klinkt leuk wat jullie hebben beschreven! Ik wil ongeveer het zelfde doen maar met een groepje lijkt me leuker dan alleen… Ik ben 22 en ook net afgestudeerd dus heb alle tijd:) Dus als er nog ergens een meeting komt, lijkt het me leuk om ook te komen! Groetjes Deborah