Azië oktober/november 2011

Hoi!

Mijn naam is Elise en ik ben 20 jaar oud.

In het najaar wil ik een reis door Zuid-Oost Azië maken, en ik wil beginnen in Thailand. Ik vind het allemaal heel spannend en zou dan ook graag de eerste dagen, en indien het bevalt een langere periode, met iemand samen reizen.

Indien je andere ideeën hebt, hoor ik het graag. Ik sta overal voor open.

Groetjes Elise

Hoi Elise,

Ik zit er over na te denken ook eens die kant op te gaan om wat te zien van de wereld.
Het zal voor mij een week of 3/4 worden omdat ik niet langer weg kan van mijn werk.

Ik ben 22 jr.

Groetjes Franca.

Leuk! Heb je al een beetje een idee wat je precies wilt bezoeken?

hi!

Ik heb ook plannen om in oktober weer richting Azië te reizen. Zat te denken aan Thailand of Indonesië. Ik kan ivm werk ook niet langer dan 4 weken weg. Heb jij/jullie al een idee wat je allemaal wil gaan zien en doen?

Groetjes Anne

Hey!

Nee ik heb eigenlijk nog niet echt een idee wat ik wil zien… Ik denk dat ik Indonesië wel oversla. Heb je tips voor me wat betreft Thailand?

Welke landen heb je eerder bezocht?

Iedereen die ik hoor over Thailand zegt dat je moet gaan duiken, schijnt prachtig te zijn! Ben ik ook zeker van plan dat een keer te doen.

Afgelopen jaar ben ik naar India en Nepal geweest. Was een groepsreis en ga dit jaar liever zelf op pad vandaar benieuwd naar je plannen!

Hoi Elise,

Ik ben Anneloes, en in oktober 19 jaar. Ben dan klaar met mijn opleiding SPW, jeugdzorg.

Ik ga in oktober ook 1 maand naar Thailand, daaran verder naar Nieuw-zeeland. En ik ben ook nog opzoek naar iemand waarmee ik de eerste dagen (en als het goed bevalt langer ;p) te reizen.
Heb jij al een ticket geboekt?
Ik vlieg 3 oktober.

Hoor het wel.

Groetjes Anneloes

Nee ik heb nog geen ticket geboekt. Maar ik denk dat ik pas in november wegga, dan heb ik nog wat langer de tijd om te sparen/werken.

Even een upje!