Ik ben Ilse, 23 jaar en ben net klaar met mijn studie. Ik wil in oktober een rondreis maken door Azie. Een specifieke route heb ik nog niet, maar vietnam, thailand, combodja en loas lijken mij mooie landen.
Toevallig iemand die ook die tijd wil gaan en nog iemand zoekt om mee te starten en misschien wel de hele reis mee door te brengen ??
Ik ben zelf van plan om half oktober (ná de 12e) te vertrekken naar Thailand en vlak voor of na de kerst weer terug naar Nederland te gaan. Ik ben 25 en dan net klaar met m’n master.
Mijn globale planning (ik heb nog geen LP gelezen of iets dergelijks) was BKK en dan via het Noorden van TH -> LA -> KH -> Zuiden van TH.
Ik ben Karolien, 25 en vertrek op 15 september naar Bangkok. Wil ook ZO-Azië ontdekken (en elk land lijkt me wel interessant maar ik zie wel hoever ik geraak). Wil misschien ook wel Myanmar doen. Hebben jullie al meer concrete plannen?
hei ilse,
mijn naam is ook ilse
ik vertrek 30/9 naar bangkok en sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen en te delen! niets is leuker als je gaat backpacken!
ik heb geen concrete plannen en sta voor alles open. of we de ganse reis gaan delen is altijd moeilijk te zeggen op voorhand. ik heb 8 weken en wil er natuurlijk het maximum uithalen, net als jij natuurlijk. ik ben 30 en heb net mijn job opgezegd. heb al wat reiservaring achter de rug en krijg er niet genoeg van. als je ooit ergens in de buurt zou zijn, zou het leuk zijn je te ontmoeten!
greetz en geniet!