Thailand, Laos, Cambodja - November 2009 t/m 21 januari

heey anoukik ga ook covankesselen hahaha, klinkt té nederlands eigenlijk he! maar leuk om mee te starten :slight_smile:

Hoi Anouk,

nu wordt het contact wel erg divers qua verschillende forums :). Maar ik lees dat je eind november/begin december in Laos bent… ik zou wel bij je aan willen sluiten, als het dan klikt gaan we samen een stukje doen, klikt hiet niet… ieder zn eigen weg weer, ja toch!?

Ik wil eigenlijk lekker vrij gaan en het daar wel zien (uiteindelijk doe je dat natuurlijk ook wel) maar toch wil ik nu ook graag contact omdat het daar met internet enzo vast wat langer duurt voor t lezen van berichtjes enzo en dat is zonde!

laat het maar weten, je weet inmiddels mn verhaaltje he :slight_smile:

groetjes froukje

Hoi allemaal!

Is er nog iemand die zo rond de laatste week van november via noord Thailand Laos in komt ?

Groetjes Anouk:dag:

Ik vlieg waarschijnlijk 4 november richting Bangkok voor zo’n 5 weken in Thailand en Cambodja. Heb nog geen vliegticket geboekt, maar dit gaat snel gebeuren.
Als eerste ook richting 't noorden met als eindbestemming waarschijnlijk Chiang Mai en dan met of het vliegtuig of de nachttrein terug naar Bangkok, dan richting Cambodja (Angkor Wat & Phnom-Penh en misschien nog meer) dan nog even relaxen op een van de eilanden in het zuiden. Misschien dat ik (een van) jullie onderweg naar 't Noorden ergens kan meeten?