Thailand, Laos & Cambodja - Mei/Juni 2009

Hoi Allemaal!
Ik ben Pam, 21 jaar, student aan de kunstacademie in Utrecht.
Op 1 mei vlieg ik met mijn rugzak richting Bangkok om vervolgens 2 maanden te gaan backpacken in Thailand, Laos en eventueel Cambodja.
Ik wil lowbudget reizen en ben in voor spontane acties en heb dus nog niet mijn hele reis gepland.
Wie vind het leuk om een stuk mee te reizen?
Groetjes! :zon02:

Hoi Pam,
Ik ga in juni reizen in Laos en Cambodia (alleen) en in juli en augustus samen met mijn vriend door Thailand.
Ik wil in ieder geval 6/7 juni de Gibbon Experience doen in Noord Laos en zou het hierbij ook fijner vinden om dit samen te doen.
Lijkt je dit misschien leuk om samen te doen?
Kijk op http://www.gibbonx.org/ voor meer info en kijk vooral ook wat filmpjes op youtube om een indruk te krijgen!
Groeten,
Sanne

Hoi super keuze, jammer dat het juist met het begin van het regenseizoen is, aan de andere kant zal alles nog goedkoper zijn.
Ik ben sinds januari terug van er 2 maandjes rond te toeren, nu is het werken geblazen om zo gauw mogelijk terug te kunnen gaan. Zou het in het regenseizoen ook wel eens willen zien by the way.
Hou er rekening mee als je de grens over land oversteekt naar thailand dat je maar 15 dagen krijgt ipv 30 dagen met het vliegtuig. En als je op voorhand reisvisa regelt, dan wel met multiple entry best. maar ja voor 2 maandjes valt het wel mee eigenlijk, niet zo een must. Have fun niet te veel plannen, het gaat allemaal vanzelf, go with the flow je zult wel zien. :wink:

Hoi Sanne,
Ziet er heel tof uit!
Maar is dat niet ontzettend duur?
Het lijkt me heel erg leuk om dat te doen, maar omdat het er zo commercieel uit ziet heb ik het idee dat het ergens anders vast goedkoper kan…
Daarnaast weet ik nog niet precies of ik in die tijd in Laos ben. Wanneer vlieg jij en waarheen?
Groetjes!

Hoi Pam,

Het is 160 euro voor 3 dagen en 2 nachten inclusief:

• Exclusive access to the Bokeo Nature Reserve