Reisgenoot Laos/Cambodja juni

Vanaf begin juni wil ik graag in Thailand, Laos en Cambodja rondreizen. De laatste twee weken van mei reis ik samen met een vriendin in Thailand rond. Zij vertrekt dan naar huis en ik ga voor 5 weken verder. Ik ben 19 jaar oud, heb een jaar vrij genomen voordat ik ga studeren en ben dit jaar aan het reizen. Ik heb 4 maanden in Italie gewoond, 1,5 maand in Brazilie gebackpackt en nu ga ik half mei naar Azie. In Brasil heb ik alleen rondgereisd, dus alleen reizen staat me wel aan, maar het is altijd leuk om wat vaste punten/afspraken te hebben. Dus stel je voor, jij reist ook in juni in Laos/Cambodja rond dan kunnen we misschien daar wel meeten en een gave tocht maken samen.

Laat me weten als je geinteresseerd bent!

Janneke

Hoi Janneke,

Ik ga ook in de maand juni in m’n eentje reizen door Laos en Cambodia.
Ik kom 4 juni aan in Bangkok en wil op 27 juni weer terug zijn, want dan komt m’n vriend over om vervolgens nog samen te reizen door Thailand. Wat zijn jouw plannen precies?
Misschien valt er wel wat te combineren!

Groeten,
Sanne

Hallo!

Ik ga vanaf 7 mei ook reizen met een vriendin door Thailand. Daarna staat alles nog open. Ik wil graag naar Laos, Cambodja en Vietnam. In principe wil ik gewoon zelf gaan reizen, maar als het klikt is het natuurlijk super gezellig om samen met iemand leuke tochten te maken!

Ik ben 23 jaar en heb communicatiemanagement gestudeerd. Deze week heb ik mijn scriptie ingeleverd, dus ik hoop snel een goed bericht te krijgen!

Groetjes Eline

Ook ik ben in de maand juni in laos en cambodja! ik vlieg over 4 weken naar vietnam en ik ben rond 5 juni in cambodja… Ik zou het gezellig vinden om met iemand samen te reizen, ik ben zelf 22 jaar en studeer psychologie (heb ook net mijn scriptie ingeleverd). Ik wil sowieso eind juni de gibbon experience doen, heb daar echt hele goede verhalen over gehoord, misschien zijn er ook mensen die daar heen willen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Marieke

Hey meiden!

Het lijkt mij leuk om even wat gegevens met elkaar uit te wisselen! Kunnen we gewoon gezellig een keer afspreken en kijken of we samen verder gaan reizen, of gewoon een aantal tochten samen gaan doen. Ik ben vanaf 5 juni in laos of cambodja. Dat hangt er dus een beetje vanaf waar er wanneer gezellige mensen zijn.

Groetjes Eline

Ik heb inmiddels besloten in Laos te beginnen en daarna naar Cambodia te gaan (meest bekende reisroute en makkelijkere grensovergang) Ik vlieg op 4 juni op Bangkok en direct door naar Chiang Rai om vanuit daar de oversteek naar Laos te maken in het Noorden (waar ik ook van plan ben de Gibbon Experience te doen). Vervolgens heb ik 3 wkn om af te zakken, op 27 juni gaat mijn binnenlandse vlucht van Pnom Phnem weer terug naar Bangkok. Als er mensen zijn die in deze tijd dezelfde route reizen, lijkt het me gezellig om af te spreken!

Groetjes,
Sanne

Hallo mensen,

Ik ben van ongeveer 15 juni t/m 30 juni in Laos. Ik kom van Vietnam en moet 1 juli in Bangkok zijn om een vriendin op te halen. Graag zou ik de Gibbon Experience doen en vanuit daar een stukje naar beneden te zakken om op de bus/trein te stappen in Nong Khai en vanuit daar naar Bangkok te reizen. Ik ben 22 jaar en het lijkt mij ook gezellig om -waar t mogelijk is- samen te reizen. Op 26 april a.s. vertrek ik naar Vietnam.

Graag ontvang ik reacties! Groetjes, Simone

Hoi Simone (en anderen!)

Ik ben van plan de Gibbon Experience rond 6 of 7 juni 2009 te starten.
Hoewel ik van plan ben alleen te reizen, vind ik het voor deze tocht ook fijner om iets af te kunnen spreken en het samen te doen.
Helaas valt er in mijn reisschema niet meer zoveel te schuiven omdat ik niet zo lang de tijd heb en ook afhankelijk ben van een aantal binnenlandse vluchten die ik al heb geboekt.
Ik zou dus graag willen weten:
**Zijn er meer mensen die van plan zijn rond 6 of 7 juni de Gibbon Experience in Noord-Laos te gaan doen?! **
Ik hoor graag van jullie…

Groeten,
Sanne

Hallo Mensen

ik Reis vanaf ongeveer 22 mei tot 7 juni vanaf laos naar vietnam .
ik start in bangkok daar ga ik met de tein naar het noorden naar, Laos vanaf daar trek ik langs de rivier de mekong richting Vietnam (Han hoi).
ik ben 25 jaar en ik reis alleen als er mensen zijn die de zelfde route reizen kunnen we misschien keer afspreken.

groeten,
jaap

Hoi Sanne, Jaap en de rest,

Voor mij Sanne is jouw datum te laat… Ik wil graag als startdatum voor the gibbon experience rond 19 juni gaan zitten…

ZIjn er mensen die dan ook willen gaan?

Ik hoor het graag!!

Hey Janneke!
Ben jij begin juni ook in cambodja? Misschien leuk om elkaar te meeten?

Groetjes Eline

Hallo!!

Wie zijn er allemaal rond 6 juni in Cambodja? Zou leuk zijn om gezellig te meeten en samen leuke tochten te maken!

Groetjes Eline

heeyhallo,

Nee op 6 juni ben ik nog bezig met vrijwilligerswerk in vietnam!

Is er verder niemand ook de 2e helft van juni in Noord-Laos? (zie bovenstaand bericht)!!!

Groetjes, Simone

Hoi Simone!

Ik ben van 6 juni tot ongeveer 12 juni in Cambodja! Daarna ga ik ook naar Laos, dus misschien dat we daar nog ergens kunnen meeten. ( om bijv. te Tuben, als je dat wilde gaan doen)

Groetjes Eline

Hi Eline (en andere forumlezers;),

Dat lijkt me leuk! Ik ben waarschijnlijk vanaf maandagavond 15 juni in Vientiane en wil inderdaad ook naar Vang Vieng! Mijn e-mailadres is [EMAIL=“simoneschuts@hotmail.com”]simoneschuts@hotmail.com. Wel handig als we evt. wat meer gegevens willen uitwisselen

Veel plezier nog in Cambodja en wie weet tot in Laos… Groetjes, Simone