Thailand - Laos - Cambodja - Indonesië - Filipijnen (Oktober '13 - Maart '14)

Hey!

Kben een meid van 23 jaar en ga vanaf oktober voor het eerst backpacken. Ook al lees ik op alle forums en hoor ik van ervaren backpackers dat je daar genoeg mensen zult ontmoeten, lijkt het me toch leuk om vooraf evt al kennis te maken met backpackers die dezelfde kant opgaan als ik!
Ik zal van 14 oktober tot 5 januari ongeveer in Thailand, Laos en Cambodja zitten… (kerst & nieuwjaar Koh Samui/ Koh Pah Gnan) Daarna wil ik graag 6 weken door Indonesie reizen vanuit Jakarta richting Lombok, om vervolgens midden februari naar de Filipijnen te reizen om daar 5 weken rond te trekken. Ben je toevallig ergens in de buurt en lijkt het je wat om ergens te meeten en evt samen te reizen als het klikt? Laat het me weten! :slight_smile:

Groetjes Joëlle

Hi Joëlle,

Ik heb ook plannen om te gaan reizen in Azië, heb niet een specifieke voorkeur qua land.
Helaas heb ik niet zo’n lange tijd om te reizen en kan ik alleen in december/januari weg voor een maand.

Ik ben 25 jaar en vind het vooral leuk om lekker in de cultuur op te gaan, veel te zien en te ondernemen. Ik ben zelf twee keer voor langere tijd in Ghana geweest en het lijkt me leuk nu weer een nieuw avontuur op te zoeken.

Misschien kunnen we een deel van je reis samen doorbrengen. Ik hoor graag van je!

Groetjes Karin

Hey Karin,

Oké leuk! Voeg me anders even toe op FB dan kunnen we het daar verder bespreken :slight_smile:

Groetjes xx

Hai Joelle,

Ik zit op het moment al in China vanaf april 2013 met mijn vriend.
De planning is/was om hier tot uiterlijk april 2014 te blijven ivm zijn zaken.

Maar nu heb ik besloten te gaan willen reizen in Azie, de landen die jij aangeeft spreken mij erg aan.
Ben wel al in een aantal landen in Azie geweest, maar nog nooit gebackpackt.
Dit doe ik ook liever niet alleen, ben je nog op zoek naar een reismaatje?

Ik ben niet iemand die te veel in een korte tijd wilt doen, maar ook wel van relaxen houdt.
Verder vind ik het ook leuk om uit te gaan of naar beachparty’s.

Mocht het je aanspreken, laat het maar weten… Groetjes Eefje

Heey Eefje!

Wat stoer dat jullie al zo lang in China zijn… lijkt me ook supermooi. Ja ik ben nog steeds opzoek naar een reismaatje :slight_smile: Vanaf wanneer ongeveer wil je vertrekken? stuur me anders even een pmberichtje dat gaat wat makkelijker!Dan kan ik je mijn reisplan ook meteen toesturen en kun jij evt kijken of je ergens kan inspringen? Als het moet wil ik me ook wel aanpassen hoor :wink: Ik ben zelf wel ECHT een feestbeest (ik ga meestal als laatst de kroeg uit dus dat zegt genoeg!) en hou ook heel erg van relaxen en eilandhoppen! :slight_smile: Dus als het klikt lijkt het me superleuk!

Groetjes Joëlle

Hoi Joëlle,

Ik ga van 22 okt tot 4 dec (1,5 maand) naar Thailand samen met een oud collega.
Mijn hoofd reden is dat ik de full moon party op Ko pha-Ngan eens wil mee maken en lekker chille op alle mooi stranden :hippie: Ik ben zelf ook een echt feest beest en ook Dj Veel in mijn leven draait dan ook om uitgaan, genieten en leuke mensen ontmoeten. Mijn reisgenoot is meer van de steden bezoeken en zoveel mogelijk zien. Ik doe het daar in tegen altijd graag rustig aan. Wij hebben dan ook afgesproken om na 2 weken in Thailand te zijn geweest te bespreken of wij wel of niet verder met elkaar gaan reizen. :dag:

Mocht je een gedeelte van de reis mee willen gaan dan kan je bij mij (mss ons) aansluiten.
Mijn reis schema ziet er ongeveer zo uit. Kan natuurlijk altijd anders lopen of wijzigen.

Dinsdag 22 okt. Vertrek vanuit amsterdam.
Woensdag 23 okt aankomst in Bangkok
Vrijdag 25 okt vertrek naar Pattaya
Woensdag 30 okt vertrek naar Phuket
Vrijdag 1 nov aankomst Phuket

Hier ergens gaan ik en Wijnad misschien uit elkaar

Zondag 10 nov vertrek naar eiland Kho phi pi
Woensdag 13 nov vertrek naar Surat Thani
Vrijdag 15 nov Vertrek naar Ko pha Ngan (want 17 nov is de full moon party)
Maandag 18 nov Vertrek naar Ko samui
?? ??
?? ??

Hier komen ik en Wijnad weer bij elkaar.

Donderdag 28 nov vertrek naar Phuket
Zondag 1 Dec vertrek naar Bangkok
Woensdag 4 dec vertrek Amsterdam

Kijk ook eens op mijn facebook Redirecting...

Groetjes Boy

[quote=“joellederks, post:5, topic:131339”]

Heey Eefje!

he Joelle,

Nog steeds op zoek naar een reispartner?
Ik zal begin november toekomen in Thailand (phuket) om na een maand door te trekken naar Myanmar.
Wat zijn jouw plannen? eiland hoppen lijkt me super maar ook een trektocht in de jungle kan ik appreciëren.

Groetjes

Marybel

Hai DJ1984
Vlieg je met KLM, ik vertrek ook op 22/10 !!!

CHECK fb backpackers Azie, handige tips / reisgenoten

1 like

Hoi Mariel83,

Wij vliegen met Aeroflot (Russisch).
Ga jij alleen op reis?
Ik heb me eigen ook aangemeld op de facebook link die je gaf.

Bedankt! :chin:

DJ1984 ik begin alleen, maar ga eigenlijk meteen door naar Cambodja om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
Vanaf 23/11 ga ik reizen, en dan komt er een vriendinnetje en het meeste gaan we samen doen. Maar wel op backpackers-styl !!
Wie weet door FB drinken we nog een drankje ergens !